Cifra de afaceri a companiei "Albalact" a crescut cu 9,2% în perioada ianuarie-septembrie 2010 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ajungând la 183.278.274 lei, potrivit raportului publicat vineri.
Compania a obţinut un profit de 2.394.104 lei, în primele trei trimes-tre, în timp ce anul trecut profitul net la 9 luni a fost de 1.720.689 lei. Veniturile totale au crescut cu 11,9% faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la 196.174.416 lei.
"Piaţa continuă să fie afectată de scăderea puterii de cumpărare a consumatorilor", a spus Raul Ciurtin, preşedintele şi directorul general "Albalact" Alba Iulia, adăugând: "Mai mult decât atât, materia primă a suferit creşteri importante de preţ, ceea ce pune presiune pe profitabilitate. Cu toate acestea, Albalact a făcut investiţii importante în marketing, mai ales începând cu al doilea trimestru al anului şi va continua să investeas-că, pentru că investiţiile chiar şi în vreme de criză asigură o dezvoltare a companiei în perspectivă. Ca o concluzie, rezultatele de până acum sunt bune şi sperăm ca pe întreg anul 2010 să avem creşterea prognozată în condiţii de profitabilitate. Dar, abia la sfârşitul anului tragem linie şi putem aprecia rezultatele".