Un studiu realizat de Echo Research a constatat că la sfârşitul Cupei Mondiale la Fotbal, care a durat o lună, Hyundai a înregistrat cea mai mare creştere în ceea ce priveşte conştientizarea mărcii dintre toţi sponsorii. Peste 1.000 de membri ai publicului britanic au fost chestionaţi înainte şi după eveniment, iar în urma campionatului Hyundai obţinuse o creştere de cinci procente în materie de notorietate, potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei. Rezultatele au fost pozitive şi în alte regiuni: în Olanda, conştientizarea mărcii a crescut de trei ori în perioada dintre meciul de deschidere şi finală.
Studiul global efectuat de Survey Sampling International (SSI) a descoperit că atât bărbaţii, cât şi femeile au contribuit la creşterea notorietaţii Hyundai, cea mai semnificativă contribuţie având-o femeile între 20 şi 29 de ani şi bărbaţii între 30 şi 39 de ani.
Conform grupului de cercetare de piaţă Nielsen McKinsey, în timpul Cupei Mondiale, Hyundai a fost subiectul a aproape cinci procente din totalul discuţiilor online. Acest fapt a plasat Hyundai pe locul şase în clasamentul celor mai comentate mărci dintre toţi sponsorii şi partenerii oficiali ai 2010 FIFA World Cup South Africa. În Europa, campania Hyundai pentru Cupa Mondială a fost intensificată prin numeroase activităţi care încurajau fanii să "simtă jocul".