Ideea este simplă, pentru prima dată, Media Consulta (MC) distribuie mesaje publicitare în avioane. Pentru anunţul din cabina pilotului cu ocazia celei de-a zecea aniversări a "Porţilor deschise ale Guvernului Federal German", Media Consulta a fost premiată cu Premiul German Media pentru cea mai bună idee intermedia, la Munchen.
Pentru o săptămână stewardeze şi stewarzi au atras atenţia asupra "Porţilor deschise 2008" în toate zborurile către Berlin ale companiei Air Berlin. În minutele de linişte de după aterizare, ei au invitat peste 80,000 de pasageri să viziteze Cancelaria Federală, Ministerele Federale cât şi Birourile Federale de Presă şi Informaţii. Ideea a atins pasagerii în mod direct, iar cheltuielile media, au însumat nu mai mult de cinci euro pe zbor, ceea ce echivalează cu doar câteva sucuri de roşii în avion. Juriul Premiului Media German a ales această inovativă formă de publicitate directă drept "Ideea Media a Anului". "Chiar şi pasagerii frecvenţi ascultă cu atenţie la anunţurile de la cabină. În raport cu bugetul, ideea a fost foarte eficientă" a declarat Andreas Bahr, membru al juriului, Mediaplus, purtător de cuvânt al Board-ului.
Premiul Media German este considerat cea mai prestigioasă distincţie pentru servicii de media. Acesta este acordat în fiecare an de către publicaţia "Advertising and Selling". După câştigarea celui mai important premiu european pe publicitate EPICA, acesta este al doilea premiu pentru creaţie în acest an.
MEDIA CONSULTA este liderul pieţei în domeniile comunicare pentru companii, marketing pentru tineret şi comunicare politică şi pe locul trei în industria germană de publicitate. În afară de subsidiarele germane din Berlin şi Köln, MC reprezintă singura reţea germană cu filiale şi agenţii de reţea în toate cele 27 de State Membre ale UE, în ţările candidate şi cu o prezenţă semnificativă în toate centrele economice importante din lumea întreagă. Grupul de agenţii oferă servicii de comunicare integrate: relaţii publice, publicitate şi mass media, publicaţii pentru companii, multimedia, marketing în domeniile sportului, tineretului şi muzicii, evenimente precum şi producţie TV.