Digital Cable Systems anunţă că, în prezent, are o distribuţie de circa 80% a clienţilor în mediul rural şi 20% în mediile mic şi nou urban. De asemenea, compania anunţă că strategia sa de extindere în teritoriu vizează prioritar localităţile din imediata apropiere a zonelor în care este deja prezentă, dar nu ignoră nici oportunităţile din afara acestor zone, în măsura în care acestea ar aduce beneficii semnificative pentru organizaţie pe termen lung, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"Până acum aproximativ un an şi jumătate, cele mai multe solicitări în mediul rural şi cel mic urban veneau pentru serviciile de televiziune prin cablu. Începând din 2009, interesul a crescut semnificativ pentru serviciile de internet, astfel încât ritmul de achiziţie a clienţilor de Internet este din ce în ce mai alert. Strategia noastră de creştere este una complexă, astfel încât am lansat prin AKTA, în august 2009, serviciul de telefonie fixă, ceea ce contribuie în mod constant la creşterea ponderii clienţilor 3P", a declarat Dinu Malacopol, CEO al Digital Cable Systems.