Pro TV, lider de audienţă în 2016

Ion Marian
Media-Advertising / 17 ianuarie 2017

Pro TV, lider de audienţă în 2016

Pro TV a obţinut, în anul 2016, cea mai mare cifră pentru media de cotă de piaţă în prime time din ultimii 14 ani, se arată într-un comunicat remis de postul de televiziune.

Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV, a declarat: "Pentru Pro TV, 2016 a reprezentat un an în care am înregistrat performanţe remarcabile la nivelul cifrelor de audienţă înregistrate. Am scris un nou capitol în piaţa media din România! Analizăm fiecare oportunitate şi ţinem cont de opinia telespectatorilor noştri, astfel încât să le putem oferi conţinutul pe care şi-l doresc atât on-screen, cât şi online".

Anul 2016 a adus pentru Pro TV un record pentru ultimii 14 ani, în ceea ce priveşte cota de piaţă în prime time la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 ani. În 2016, Pro TV a înregistrat o medie de 25.0% cotă de piaţă, cea mai mare obţinută din anul 2002 şi până în prezent, afirmă instituţia media.

În documentul trimis redacţiei, televiziunea afirmă: "Tot în 2016, Pro TV a scris istoria în televiziunea din România, cu meciul de deschidere UEFA Euro 2016, stabilind un record pentru piaţa TV locală, cel mai mare share pe publicul comercial al unui program în prime time din istoria măsurătorii moderne a audienţelor: 71.0% cotă de piaţă!"

Pro TV afirmă că "vizita vedetelor" din programul special al serialului "Las Fierbinţi - Marea petrecere naţională"a înregistrat cifre record la toate categoriile de public, cele mai mari de la lansarea serialului, la nivelul publicului comercial înregistrând 18.1 puncte de rating şi 39.4% share.

În perioada ianuarie-decembrie 2016, Pro TV a fost lider de audienţă atât în prime time, cât şi la nivelul întregii zile pe toate categoriile de public. În prime time, televiziunea a înregistrat o audienţă medie de 8.9 puncte de rating şi 25.0% share, spre deosebire de postul de televiziune de pe locul al doilea (Antena 1), care a obţinut 5.6 puncte de rating şi 15.9% share la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18-49 ani.

La nivelul întregii zile, Pro TV a obţinut o medie de 3.7 puncte de rating şi 20.6% share la nivelul publicului comercial, iar postul TV care a ocupat locul secund a înregistrat 2.8 puncte de rating şi 15.7% cotă de piaţă.

Grupul Pro TV (Pro TV, Pro TV Internaţional, Acasă, Acasă GOLD, Pro Cinema, MTV România, Sport.ro) a fost lider de audienţă la nivelul tuturor categoriilor de public, înregistrând în 2016, pe segmentul întregii zile, o medie de 4.5 puncte de rating şi 25.1% share, în timp ce locul al doilea a obţinut 3.8 puncte de rating şi 21.3% share.

În prime time, grupul Pro TV a înregistrat 10.3 puncte de rating şi 29.1% share, comparativ cu grupul media situat pe locul al doilea, care a obţinut 7.4 puncte de rating şi 21.0% share.

"Emisiunea «Românii au talent» a asigurat pentru Pro TV 100% leadership pe toate categoriile de public în intervalul de difuzare", afirmă instituţia media în documentul trimis.

"Românii au talent" a obţinut pe segmentul publicului comercial o audienţă medie de 16.8 puncte de rating şi 43.4% share, spre deosebire de postul de televiziune de pe locul doi, în acelaşi interval, în care a înregistrat cifre de aproximativ 4 ori mai mici: 3.9 puncte de rating şi 10.2% share.

La nivelul tuturor categoriilor de public în prime time, Ştirile Pro TV de la ora 19:00 au condus detaşat topul preferinţelor cetăţenilor ţării noastre, în jurnalul care cuprinde cele mai importante ştiri ale zilei, urmate îndeaproape de vreme şi sport.

La nivelul publicului comercial, topul celor mai urmărite cinci filme difuzate în România este următorul, toate fiind filme difuzate de Pro TV:

"1. Singur acasă 2: Pierdut în New York (17.12.2016): 16 puncte de rating şi 39.5% share

2. Singur acasă 1 (10.12.2016): 14.2 puncte de rating şi 37.2% share

3. Curierul 2 (27.03.2016): 13.9 puncte de rating şi 29.8% share

4. Singur acasă 3 (24.12.2016): 13.1 puncte de rating şi 38.0% share

5. Red - Greu de pensionat (15.05.2016): 13.0 puncte de rating şi 28.4% share"

Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV, a adăugat: "După un an în care oferta Pro TV ne-a poziţionat, din nou, în topul preferinţelor românilor, am pregătit pentru 2017 o grilă de programe puternică! Primăvara va începe în forţă, peste aproximativ o lună, cu show-uri de top. «MasterChef» duce entuziasmul pentru gătit la un nou nivel, cu un panel de juraţi care mixează perfect pasiunea, expertiza şi noţiunile de business, format din Răzvan Exarhu, Samuel le Torriellec şi Liviu Popescu. «Vocea României Junior» este un show care va suprinde în cel mai frumos mod şi mă bucur că INNA, una dintre cele mai îndrăgite artiste la nivel internaţional, a răspuns pozitiv provocării noastre de a face parte, pentru prima oară, dintr-un proiect TV. Românii au talent readuce formula câştigătoare de talent, umor, noutate, diversitate în casele tuturor românilor."

CEO-ul ProTV susţine că televiziunea a pregătit multe alte surprize în acest an, de care este sigur că "vor ajunge la inimile tuturor telespectatorilor".

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

05 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9750
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5669
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2973
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9304
Gram de aur (XAU)Gram de aur402.0590

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
ccib.ro
thediplomat.ro
fleetconference.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb