Producătorul de mobilă Euro Evi din Iaşi mizează anul acesta pe o creştere de 50% a cifrei de afaceri, prin comparaţie cu 2022, până la aproximativ 12 milioane de lei, relatează news.ro.
Compania a transmis: "Producătorul de mobilă Euro Evi din Iaşi mizează anul acesta pe o creştere de 50% a cifrei de afaceri, prin comparaţie cu 2022, până la aproximativ 12 milioane de lei. Estimarea are la bază în principal proiectele pe care compania le dezvoltă pe segmentul de clienţi B2B (business-to-business), care au crescut odată cu dezgheţarea pieţei imobiliare, cât şi solicitările tot mai numeroase din partea clienţilor B2C (business-to-consumer)", conform sursei citate.
Marius Enea, coproprietar Euro Evi a declarat: "Pandemia de COVID-19 a fost o provocare greu de imaginat pentru mulţi dintre noi. Companiile, indiferent de domeniu, au investit în digitalizare şi au adoptat cele mai noi tehnologii pentru a-şi optimiza businessul. Şi noi am făcut parte din acest proces de schimbare permanentă în ultimii trei ani şi am acţionat în consecinţă", potrivit sursei citate.
Ionuţ Badurlă a afirmat: "Ne dorim să investim şi în creşterea capacităţii de producţie, dar considerăm prioritară partea care vizează echipele de montatori. Este important să acoperim cât mai multe oraşe cu aceste echipe şi, în prezent, ne concentrăm în această direcţie", menţionează sursa citată.