50% dintre români folosesc în mod frecvent produse naturiste pentru tratarea şi prevenirea anumitor afecţiuni, conform unui studiu Secom desfăşurat în perioada martie-aprilie 2010. Dintre aceştia, 46% îşi administrează produsele naturiste pentru tratarea anumitor afecţiuni şi doar 30% pentru prevenire, informează un comunicat remis redacţiei.
Deşi condiţiile economice internaţionale nu sunt unele extrem de favorabile, rezultatele studiului demonstrează că piaţa produselor naturiste este pe un trend ascendent.
"Numărul românilor care achiziţionează produse naturiste este în creştere, comparativ cu anii trecuţi, însă suntem mult în urma ţărilor dezvoltate din Europa, unde media consumului de produse naturiste poate depăşi 20 euro / cap de locuitor. Românii nu consumă suplimente alimentare pentru că nu au cultura necesară ca să înţeleagă rolul prevenţiei pentru protecţia personală. Nivelul de trai şi educaţia joacă un rol important în alegerea produselor naturiste, dovadă fiind faptul că până acum câţiva ani, produsele ieftine erau pe primul loc în lista celor mai bine vândute produse naturiste din farmaciile româneşti", a declarat Lucia Costea, Managing Partner Secom.