"British American Tobacco" Plc (BAT), al doilea producător mondial de ţigarete, şi-a majorat cu 35% profitul în trimestrul al treilea, datorită preţurilor mari ale anumitor mărci. Câştigul net al companiei a crescut la 600 de milioane de lire sterline (1,2 miliarde de dolari) sau 29,52 pence/acţiune, de la 446 milioane de lire sau 21,56 pence/titlu în trimestrul al treilea din 2006. Analiştii aşteptau mai puţin: 556 milioane de lire.
Vânzările companiei au sporit cu 5,9%, la 2,59 miliarde de lire sterline. Directorul executiv al BAT, Paul Adams, declara, în luna mai, că preţurile majorate vor determina creşterea valorii vânzărilor anul acesta, în condiţiile în care volumul vânzărilor slăbeşte. De precizat că, în Europa, consumul de tutun a scăzut cu aproape 1-2% annual, din cauza accizelor mari, a interzicerii publicităţii în domeniu şi a interdicţiilor privind locurile pentru fumat. Astfel, producătorii de ţigarete se extind în alte regiuni.