"Adidas" AG, al doilea producător mondial de echipament sportiv, a raportat o creştere de peste două ori a profitului său în ultimul trimestru din 2011, în baza cererii din Asia.
În perioada octombrie - decembrie 2011, câştigul companiei germane a ajuns la 18 milioane de euro, de la 7 milioane de euro în intervalul similar din 2010. Analiştii anticipau mai puţin: 16,8 milioane de euro.
Vânzările "Adidas" au sporit cu 11% în perioada de raportare, la 3,26 miliarde euro.
În China, vânzările companiei au crescut cu 23% în 2011, la 1,23 miliarde euro, drept pentru care directorul executiv al "Adidas", Herbert Hainer, şi-a exprimat încrederea deplină privind avansul viitor al livrărilor pe această piaţă. Pentru anul curent, compania aşteaptă, de asemenea, o creştere cu două cifre a vânzărilor pe piaţa Chinei. Totodată, "Adidas" are o ţintă de vânzări de peste un miliard de euro pe piaţa Rusiei, în 2012.
Compania estimează că profitul său net ar putea creşte la 736 - 770 milioane de euro în 2012, în timp ce analiştii preconizează 780,6 milioane de euro.