Programul de guvernare al viitorului Cabinet prevede asigurarea coerenţei şi continuităţii pe termen lung a lucrărilor de autostrăzi prin promovarea "Pactului Naţional Autostrăzile României", finanţat cu cel puţin 1% din PIB.
La infrastructura de transport, la obiective de guvernare este trecută şi refacerea infrastructurii feroviare simultan şi în concordanţă cu cea rutieră, "astfel încât cel puţin traficul greu de mărfuri să redevină atractiv pe transportul feroviar", precum şi dezvoltarea infrastructurii porturilor maritime româneşti astfel încât acestea să devină poarta maritimă din est a UE, informează NewsIn.
Tot la acest capitol sunt trecute: îmbunătăţirea condiţiilor de trafic fluvial pe sectorul românesc al Dunării la nivel european, ocolirea localităţilor aglomerate prin realizarea unui program naţional de centuri ocolitoare, asigurarea unui nivel calitativ european până în anul 2012 a 80% din reţeaua de drumuri naţionale; asigurarea condiţiilor de transport aerian pasageri/marfă din toate regiunile ţării.
La capitolul transport rutier, Guvernul îşi propune reorganizarea activităţii de construcţie şi întreţinere a infrastructurii de transport rutier prin separarea în cadrul C.N.A.D.N.R. a activităţilor: de autostrăzi, de drumuri naţionale, de centuri ocolitoare. Programul de guvernare prevede şi finalizarea lucrărilor de lărgire la 4 benzi a centurii existente a Bucureştiului, astfel încât să se poată ocoli atât prin nord, cât şi prin sud.