Publicis Groupe a anunţat astăzi achiziţionarea Advertise BG, una dintre principalele agenţii de performance marketing din Bulgaria, conform unui comunicat remi redacţiei. Achiziţia strategică va consolida în continuare competenţele Publicis Groupe Bulgaria în domeniul transformării digitale, adăugând resurse noi la oferta sa deja existentă pentru strategie digitală, data, social media şi creare de conţinut digital.
Potrivit sursei, Advertise BG se ocupă în prezent de peste 100 de clienţi locali şi internaţionali pe diferite verticale de afaceri, oferind expertiză şi servicii care includ performance marketing, branding şi awareness, social media marketing, digital design, analiza şi optimizarea ratei de conversie, precum şi instruire şi consultanţă.
Această achiziţie va face ca Advertise BG să fuzioneze cu şi să devină parte a Digitas Sofia, agenţia de marketing digital conectat din cadrul Publicis Groupe Bulgaria.
Înfiinţată în 2007 de Alexander Georgiev ca agenţie de marketing digital care oferă servicii întreprinderilor mici şi mijlocii din Regatul Unit, compania şi-a mutat operaţiunile pe piaţa din Bulgaria şi şi-a folosit know-how-ul pentru a atrage clienţi locali mai mari, inclusiv 8888, Mebeli Videnov şi Sport Depot. În calitate de Partener Premier Google Ads, aceasta este, de asemenea, singura agenţie din Bulgaria recunoscută de două ori la rând de Google printr-un premiu în cadrul competiţiei "Ready to Rock".
"În ultimii ani, o mare parte din eforturile noastre au fost investite în dezvoltarea capacităţilor noastre digitale şi a parteneriatelor menite să sprijine clienţii în transformarea lor digitală. Strategia noastră a fost aceea de a găsi legătura dintre construirea experienţelor digitale ideale pentru clienţi şi rezultatele de business corecte. Această achiziţie va spori şi mai mult resursele Publicis Groupe Bulgaria în ceea ce priveşte transformarea digitală pentru a completa specializările noastre existente în materie de strategie digitală, data, social media şi creare de conţinut digital. Viziunea şi capacitatea echipei Advertise BG de a stimula dezvoltarea pentru clienţi prin performanţă digitală şi canale de e-commerce coincid cu ambiţia noastră de a fi partenerul principal şi preferat al clienţilor noştri în călătoria lor de transformare digitală", declară Vessela Apostolova, Chief Executive Officer, Publicis Groupe Bulgaria.
"Această achiziţie strategică în Bulgaria va completa performanţa noastră digitală, comerţul şi oferta de tehnologie şi data în beneficiul clienţilor noştri, aducând valoarea suplimentară şi viteza de care au nevoie în prezent. În acelaşi timp, talentele de top din cadrul Advertise BG vor putea ajuta Publicis Groupe să îşi consolideze în continuare rolul actual de lider în domeniul Digital Marketing Transformation în Europa Centrală şi de Est", afirmă Tomas Lauko, Chief Executive Officer, Publicis Groupe Central & Eastern Europe.
"După ce am lucrat cu Publicis Groupe Bulgaria de-a lungul anilor pentru multiple proiecte, acest parteneriat este un pas firesc şi de importanţă strategică pentru noi. Această uniune ne deschide noi oportunităţi pentru a valorifica mult mai eficient vasta expertiză globală a Grupului şi pentru a aplica tehnologiile şi platformele proprii disponibile astfel încât să obţinem un avantaj competitiv pe piaţa locală şi nu numai", adaugă Alexander Georgiev.
Alexander Georgiev va prelua rolul de Digital Transformation Director şi va deveni membru al Comitetului Executiv al Publicis Groupe Bulgaria - în timp ce va colabora îndeaproape cu Dessislava Stoyanova, COO şi Managing Director al Media Business, Vanya Duncheva, Managing Director, Digitas şi Boryana Atanasova, Media Director, Digitas. În noul rol, Georgiev va raporta direct către Vessela Apostolova, CEO, Publicis Groupe Bulgaria, se menţionează în comunicat.