CuponPro, prima agenţie de cuponing din România, raportează la jumătatea anului 2006 creşterea cu 89% a ratei de redempţie a cupoanelor promoţionale în raport cu ultimele 6 luni ale anului trecut. Rata medie de utilizare a cupoanelor în ţara noastră este de 14,29%, conform raportului CuponPro din iunie 2006. Cupoanele de reduceri oferă avantaje tuturor factorilor implicaţi în promoţie: consumatorilor, producătorilor, precum şi comercianţilor. Lansat în primăvara anului 2005 în premieră în România, mecanismul promoţiilor pe bază de cupoane s-a dezvoltat substanţial în prima jumătate a anului 2006. Factorii care au contribuit la creşterea gradului de utilizare a cupoanelor au fost: redefinirea canalelor de distribuţie prin adăugarea şi exploatarea intensivă a displayurilor plasate la intrarea în hipermarketuri şi a dispenserelor la raft; susţinerea campaniilor de cuponing prin alte metode de comunicare a mesajului promoţional în magazin - promoteri, in store media, activităţi de merchandising; editarea lunară şi distribuirea unei reviste specializate în prezentarea de cupoane şi reduceri către consumatorul final.
CuponPro, după aproape un an şi jumătate de activitate intensă şi aproximativ 100 de campanii derulate în reţelele de retail estimează o rată alertă de extindere a masei utilizatorilor de cupoane de reduceri, care va atinge la sfîrşitul anului 2006 circa 60-70% din cumpărătorii prezenţi în magazinele în care sunt distribuite cupoane.