RBS România a înregistrat un profit de peste 150 de milioane de lei, potrivit datelor preliminare pe care instituţia de credit le-a transmis Băncii Naţionale a României, se arată într-un comunicat.
Johan Gabriels, preşedintele RBS România a declarat că este mulţumit de indicatorii financiari obţinuţi anul trecut şi intenţionează să consolideze în continuare poziţia de lider a băncii.
RBS România s-a concentrat, anul trecut, pe menţinerea calităţii activelor, urmând ca anul acesta să se adreseze clienţilor de tip premium. Aceştia reprezintă grupul ţintă al băncii pentru toate segmentele de business, atât Corporate cât şi Retail, inclusiv Royal Preferred Banking (n.r. divizia de private banking a băncii), potrivit comunicatului. Toate produsele şi funcţionalităţile noi ataşate la produsele şi serviciile existente, pe care banca le va lansa, se vor adresa clienţilor de tip premium, se mai arată în comunicat.
Obiectivele de afaceri ale RBS România rămân neschimbate, dar banca va continua să aibă o abordare selectivă şi prudentă în ceea ce priveşte clienţii şi deal-urile, aşa cum a avut în mod tradiţional.