Coty România lansează, în această vară, o promoţie de anvergură pentru gama de cosmetice bărbăteşti Adidas. Promoţia se adresează tinerilor la modă, tonici, sportivi şi urbani.
Conceptul creativ pe care-l comunică promoţia se bazează pe "Recrutarea Cîştigătorilor". Nu oricine poate intra în grupul de distracţie a tinerilor "Adidas", astfel încît e nevoie de o triere, de o alegere a celor mai buni dintre cei mai buni.
Mai exact, Adidas are nevoie de cîştigători adevăraţi, iar aceştia trebuie să ştie ce înseamnă distracţia adevărată şi să iasă în evidenţă prin modul lor de viaţă sportiv urban.
La această promoţie participă gamele de cosmetice Adidas Team Force, Dynamic Pulse, Ice Dive, UrbanSpice şi Sport Fever.
Premiile sînt atît numeroase, cît şi variate: 22 Scutere, 100 Play Stations, 300 Camere Digitale şi 15.000 banderole de mînă cu semnul distinctiv al promoţiei. Premiile corespund profilului tînărului dinamic care îşi petrece viaţa de zi în oraş şi este expus acestui mod de viaţă.
Promoţia se întinde pe o perioadă de 3 luni şi va fi susţinută pe TV de un spot de 30 secunde, materiale de promovare la raft şi în locaţii cheie, precum şi de o campanie de print în revistele dedicate distracţiei din această vară.