Producătorul de bere "Anheuser-Busch InBev" NV ("AB InBev") a raportat majorarea cu 13% a câştigurilor înregistrate în trimestrul al doilea din 2009, datorită reducerii cheltuielilor, dar şi vânzărilor mari din Brazilia.
Câştigurile înainte de dobânzi, taxe, deprecieri şi amortizări au urcat la 3,6 miliarde dolari, de la 3,18 miliarde dolari în perioada similară din 2008.
Analiştii mizau pe câştiguri de 3,21 miliarde dolari.
Profitul net din perioada analizată s-a cifrat la 1,07 miliarde dolari, depăşind estimările analiştilor: 1,01 miliarde dolari.
Cifra vânzărilor "AB InBev" a scăzut cu 9,1%, la 9,5 miliarde dolari, iar volumul acestora - cu 1,1%. Datoria netă a grupului este de 53,1 miliarde dolari, faţă de 56,7 miliarde la finele lui 2008.
Grupul "AB InBev" a devenit în 2008 lider al pieţei berii, după ce a preluat compania "Anheuser-Busch", pentru 52 miliarde dolari. Astfel a luat naştere un gigant ce deţine peste 200 de mărci de bere pe plan mondial. "AB InBev" vrea să realizeze economii de un miliard de dolari anul acesta.