Retailerul turc de fashion LC Waikiki a deschis ieri un magazin în Plaza România, după o investiţie de 1,5 milioane de dolari, şi are în plan alte două deschideri în decembrie, urmând să încheie anul cu 11 unităţi, arată compania, care apreciază că potenţialul pieţei locale este de 40 magazine LC Waikiki. Magazinul din Plaza România are o suprafaţă de 800 metri pătraţi şi este al 9-lea al reţelei din România şi al 4-lea magazin din Bucureşti.
Până la sfârşitul anului, LC Waikiki va deschide alte două magazine, cu o investiţie totală de 4,5 milioane dolari şi are în plan continuarea extinderii atât în Bucureşti, cât şi în ţară.
"Consider că pe piaţa din România LC Waikiki are un potenţial mare de acoperire şi ar putea fi reprezentat de până la 40 de magazine, pe tot teritoriul ţării", a declarat Burc Korkmazlar, directorul de operaţiuni pentru Europa Centrală şi de Est.
Potrivit companiei, România este o ţară de referinţă pentru extinderea internaţională a LC Waikiki, pentru că este prima ţară în care retailerul turc a deschis operaţiuni directe, în octombrie 2009.
În 2013, LC Waikiki România a înregistrat o cifră de afaceri de 18 milioane dolari.
Retailerul este prezent în 23 de ţări şi are 22.500 angajaţi, potrivit Mediafax. Reţeaua LC Waikiki va număra 106 magazine la nivel internaţional şi respectiv 387 magazine în Turcia.