Financial Times
• Coca-Cola susţine stimulentele guvernamentale
Muhtar Kent, directorul executiv al Coca-Cola, şi-a exprimat sprijinul pentru acţiunile federale viitoare de impulsionare a economiei SUA, considerând că guvernul a rămas bine poziţionat în vederea generării de stimulente pentru inovaţii.
Coca-Cola a raportat, ieri, un profit net de 2,06 miliarde dolari pentru trimestrul al treilea, cu 8% mai mare faţă de anul anterior.
...........
• Profitul Yahoo s-a dublat
Câştigul Yahoo a crescut de mai bine de două ori în trimestrul al treilea, printre altele şi în baza publicităţii online. Profitul net a sporit cu 113%, la 396 milioane de dolari ori 29 de cenţi/acţiune. Vânzările companiei au crescut cu 2%, la 1,58 miliarde dolari.
...........
• Majorarea dobânzii în China stimulează dolarul
Dolarul s-a apreciat ieri, pentru a treia sesiune consecutivă, sprijinit de creşterea dobânzii de referinţă de către banca centrală a Chinei şi de comentariile lui Tim Geithner - ministrul finanţelor din SUA, care a negat că moneda SUA este devalorizată.
..............
Wall Street Journal
• Profitul Goldman a scăzut cu 40%
Goldman Sachs Group Inc. a raportat scăderea cu 40% a profiturilor sale în trimestrul al treilea: 1,9 miliarde de dolari sau 2,98 dolari/acţiune. Vânzările s-au diminuat cu 28%, la 8,9 miliarde dolari.
........
• Afacerea VW-Porsche poate fi amânată
Compania auto germană Volkswagen AG (VW) anunţă că unele dispute fiscale şi legale ar putea amâna preluarea Porsche SE. VW a cumpărat, în decembrie 2009, 49,9% din operaţiunile Porsche pentru 3,9 miliarde euro.
...........
• Câştigul Lockheed, redus cu 28%
Profitul obţinut de compania americană Lockheed Martin Corp., din sectorul aerospaţial şi al apărării, a scăzut cu 28% în trimestrul al treilea din 2010, faţă de anul anterior, la 571 milioane de dolari, în pofida vânzărilor solide.
.............
New York Times
• New York Times are pierderi de 4,3 milioane dolari
Compania americană New York Times Co. anunţă, pentru trimestrul al treilea, pierderi de 4,3 milioane dolari, ca urmare a declinului veniturilor din advertising, dar şi a unor cheltuieli speciale.
Vânzările companiei s-au redus cu 2,7%, la 554,3 milioane dolari, iar veniturile din publicitate - cu 1%.