Revolut lansează, astăzi, pentru clienţii din România opţiunea Card personalizat, care devine disponibilă, totodată, şi pentru utilizatorii din spaţiul european comunitar, Marea Britanie şi Elveţia. Noua opţiune le permite clienţilor Revolut să îşi creeze un design personalizat care va fi imprimat monocrom pe cardul ales, conform unui comunicat remis redacţiei.
Potrivit sursei citate, personalizarea se poate face cu imagini, texte, emoji, schiţe de mână, Revolut devenind primul jucător din industrie care le oferă clienţilor ocazia de "a-şi desena" cardurile. Prin acest nou serviciu, Revolut implică utilizatorii în procesul de design şi, pe lângă controlul asupra propriilor fonduri financiare, le oferă acestora ocazia de a decide şi cum arată instrumentul care le permite să îşi gestioneze eficient cheltuielile, economiile şi investiţiile.
Inovaţia adusă de această opţiune constă în faptul că utilizatorul nu doar încarcă o imagine existentă, ci are posibilitatea de a-şi schiţa propriul design direct în aplicaţie. Design-ul personalizat este transpus în varianta monocromă şi, ulterior, se imprimă fie prin gravarea cu laser, în cazul cardurilor deţinute de clienţii care au optat pentru un plan Revolut Metal, fie se printează, pe cardurile clienţilor care au ales serviciile Plus şi Premium.
Clienţii care vor să aibă un card personalizat vor accesa funcţionalitatea din aplicaţia Revolut, unde îşi vor desena propria creaţie sau vor opta pentru o imagine dintr-o librărie. Funcţionalitatea permite adăugarea sau eliminarea de detalii grafice sau texte, iar, la final, utilizatorii vor verifica dacă imaginea propusă corespunde termenilor Revolut cu privire la personalizarea cardurilor.
Personalizarea este o tendinţă în creştere la nivel mondial şi vizează atât produsele şi serviciile destinate uzului propriu, cât şi pe cele care sunt achiziţionate pentru a fi oferite. Tot mai mulţi consumatori doresc să îşi exprime propriile valori şi trăsături de personalitate prin utilizarea de obiecte şi produse care sunt unice, manufacturate sau care ies în evidenţă.
"Aşteptările clienţilor cresc de la o zi la alta, iar tendinţa de personalizare se manifestă în diverse moduri - mobilitate, personalizare în timp real, livrare rapidă a produselor personalizate sau servicii care permit sisteme de tipul save-for-later. Acest nou serviciu asociat planurilor pe bază de abonament este un avantaj suplimentar pentru clienţii noştri, dar şi o dovadă de încredere reciprocă. Este încurajator să vedem cât de populare sunt planurile Revolut şi credem că opţiunea de card personalizat va fi apreciată de clienţi şi va face ca oferta noastră să fie şi mai atractivă pentru utilizatori", a declarat Alan Chang, Chief Revenue Officer Revolut.
Cardurile personalizate sunt disponibile pentru clienţii Revolut care optează pentru unul dintre planurile Plus, Premium sau Metal. Tipul de personalizare diferă în funcţie de planul ales. De asemenea, clienţii existenţi pot opta să treacă la un plan superior, cum ar fi Premium, pentru o gamă mai mare de culori şi imagini şi un card elegant, cu design minimalist, în nuanţele Gri Spaţial, Argint sau Roz Auriu. În cazul în care optează pentru planul Revolut Metal, pe lângă opţiunea de personalizare, clienţii primesc un card de 18 g din metal, fabricat dintr-o singură foaie de oţel, disponibil în gama de nuanţe Lavandă, Aur, Roz, Argint, Gri Spaţial şi Negru.
Planurile Revolut disponibile pentru clienţii din România sunt: Plus, Premium şi Metal. Trecerea la un plan superior se poate realiza direct din aplicaţie, în doar câteva minute, se arată în comunicat.