77% dintre români preferă tratamentele complementare naturale în defavoarea celor medicamentoase, iar 60% dintre români administrează suplimente alimentare copiilor, potrivit unui sondaj online efectuat de Secom în perioada decembrie 2009-
ianuarie 2010.
În 2009, piaţa suplimentelor alimentare a înregistrat o creştere de aproximativ 10%, pe fondul unei scăderi a pieţei produselor farmaceutice de 3%, ajungând la o valoare de aproximativ 100 milioane euro.
"Piaţa suplimentelor alimentare din România este încă la început, însă facem progrese importante şi se vede în primul rând în comportamentul de consum al clienţilor: se informează foarte bine înainte de a achiziţiona un produs. Şi asta nu poate decât să ne
bucure, pentru că în final câştigul este al clientului. La nivel de piaţă se găsesc foarte multe produse şi diferenţa este dată uneori de lucruri pe care nu prea le luăm în considerare: numărul de capsule dintr-un flacon, concentraţia de ingrediente active a unui produs sau
provenienţa ingredientelor; clienţii au început să ştie aceste aspecte si să le acorde importanţă", a continuat Lucia Costea.