"Saatchi & Saatchi" - locul trei în topul agenţiilor din regiune

C.P.
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 14 octombrie 2008

În urma celor zece nominalizări, "Saatchi&Saatchi România" a câştigat patru premii la festivalul de publicitate de la Portoroz, clasându-se pe locul al treilea în topul agenţiilor din regiune. La festival au participat peste 400 de agenţii reprezentând 35 de ţări.

Cu un total de 10 nominalizpri, un Grand Prix, un aur li un argint, "Saatchi&Saatchi" este cea mai premiată agenţie din România la ediţia din acest an, devansând contracandidatele şi reuşind clasarea pe poziţia a treia în topul agenţiilor participante la festival.

Cele patru premii câştigate de agenţia "Saatchi&Saatchi România" sunt: marele premiu al festivalului (Golden Drum Grand Prix) la categoria Presă pentru campania "Since 1961" pentru Head&Shoulders, aurul pentru campania "Ariel Unsewed stains", în aceeaşi categorie, argintul pentru campania "Since 1961" la categoria Outdoor şi premiul "Client of the Year" pentru Procter&Gamble.

"Suntem extrem de încântaţi şi mândri de rezultat. Faptul că ne-am clasat pe locul al treilea într-o astfel de competiţie ne motivează, mai ales că ştim că putem să facem mult mai mult", a spus Radu Florescu, CEO Saatchi&Saatchi România.

"Acest rezultat a venit după doar un an în care Daniela Nedelschi, Nick Hine şi cu mine am lucrat împreună. Este o realizare foarte importantă şi satisfacţia este pe măsură, dar este totodată rezultatul eforturilor depuse, pasiunii, încrederii şi faptului că nu renunţăm niciodată.

Premiul acordat Procter&Gamble pentru "Cel mai bun client" în categoria "Produse de menaj" ne arată cum relaţia strânsă agenţie-client şi dorinţa de a materializa cele mai bune idei creative pot aduce rezultate excelente şi satisfacţii pe măsura efortului.

Este rezultatul grozav al unui an de muncă grea şi cu toţii la Saatchi&Saatchi suntem mândri de realizarea noastră.

Următorul nostru obiectiv este să aducem primul Cannes Gold Lion în România la ediţia de anul viitor. Şi am început deja să lucrăm la asta...", a declarat Jorg Riommi, Deputy Creative Director, Saatchi&Saatchi România.

În cadrul categoriei Press, Saatchi&Saatchi a fost nominalizată pentru lucrările Ketchup" - Ariel, "Mustard" - Ariel, "Hot Chocolate" - Ariel, "Grass" - Ariel, "1961 Man" - Head & Shoulders , "1961 Woman" - Head & Shoulders şi "1961 Boy" - Head & Shoulders.

Pentru categoria Outdoor, Saatchi&Saatchi este finalistă cu lucrările "1961 Man" - Head & Shoulders, "1961 Woman" - Head & Shoulders si "1961 Boy" - Head & Shoulders.

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei pentru Ariel este formată din: Matt Smith & Derek Green (Regional Creative Director); Nick Hine (Creative Director); Daniela Nedelschi (Art Director); Jorg Riommi (Copywriter). Alături de echipa Saatchi&Saatchi, la realizarea campaniei au contribuit şi reprezentanţii Carioca (Fotografie şi producţie).

Campania pentru Head&Shoulders a fost realizată de: Nick Hine (Creative Director), Daniela Nedelschi, Arturo Vittorioso (Art Directors), Jorg Riommi, (Copywriter).

"Saatchi&Saatchi" face parte din grupul "Centrade", cel mai mare grup de comunicare din România. "Centrade" oferă servicii specializate complete prin departamentele şi companiile componente. Dedicată aceluiaşi credo ca şi întreaga reţea, Saatchi&Saatchi România îşi doreşte să fie un partener de afaceri care generează idei pentru a schimba lumea şi pentru a crea rezultate memorabile. Printre cei mai importanţi clienţi Saatchi&Saatchi se numără: Toyota România, P&G (Ariel, Blend-a-Med, Head&Shoulders, Pampers), Bunge România, Raiffeisen Bank, Intersnack (ChioChips), PSI (Love Plus), United Way Romania, Special Olympics România.

Comanda carte
fngcimm.ro
danescu.ro
raobooks.com
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
chocoland.ro
arsc.ro
domeniileostrov.ro
leonidas-universitate.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

23 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9759
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7871
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3453
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0070
Gram de aur (XAU)Gram de aur403.2660

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

erfi.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb