SafeFleet a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de aproximativ 24 milioane lei, în creştere cu 13% faţă de anul precedent, se arată într-un comunicat al companiei, remis redacţiei. Pentru anul curent, compania are în plan creşterea afacerilor cu aproximativ 17% şi consolidarea poziţiei pe pieţele în care activează, precizează sursa.
În prezent, Safefleet a ajuns la peste 100.000 de vehicule monitorizate, active constant pe platformă, atât pe plan local, cât şi extern, conform sursei indicate. Compania are o prezenţă puternică în România, Italia şi Polonia, contribuind la gestionarea şi monitorizarea eficientă a flotelor de vehicule din aceste ţări, menţionează sursa. Totodată, SafeFleet a încheiat anul cu un număr de peste 100 de angajaţi, având echipe de vânzări dedicate în fiecare dintre ţările menţionate, transmite compania.
Potrivit comunicatului, "Evoluţia pozitivă pe care am înregistrat-o anul trecut demonstrează angajamentul nostru pentru excelenţă şi inovaţie, precum şi capacitatea de a răspunde cu succes cerinţelor pieţei. Rezultatul reflectă eforturile şi dedicarea întregii echipe în atingerea obiectivelor noastre strategice şi ne motivează să continuăm pe această traiectorie de succes în viitorul apropiat. Chiar dacă am întâmpinat şi provocări în 2023, suntem încrezători în capacitatea noastră de a transforma aceste obstacole în oportunităţi şi de a continua să ne dezvoltăm şi să prosperăm într-un mediu comercial dinamic şi imprevizibil", a declarat Claudiu Suma, CEO SafeFleet.
Potrivit reprezentanţilor, evoluţia companiei a fost influenţată anul trecut de un mediu de afaceri dinamic şi provocator, în care SafeFleet şi-a concentrat eforturile pe diverse aspecte cheie, precum inovaţia produselor/serviciilor (ex. interfaţarea API cu alte platforme ERP sau logistica) sau extinderea prezenţei pe piaţă, transmite sursa. În ceea ce priveşte oportunităţile, compania a identificat un interes crescând din partea consumatorilor, ceea ce a reprezentat o sursă importantă de creştere, informează compania.
Potrivit companiei, clienţii SafeFleet activează în diverse industrii, de la transport internaţional / intern / de persoane, utilităţi, construcţii, agricultură, până la distribuţie, transport de valori, închirieri auto etc. La nivel procentual, cca. 48% provin din domeniul transporturilor, în timp de 24% din sectorul distribuţiei, 18% din sectoarele agricultură şi construcţii, iar 10% din alte industrii, adaugă sursa.
Pentru 2024, compania are în plan creşterea cifrei de afaceri cu aproximativ 17%, consolidarea poziţiei pe pieţele pe care activează, alături de identificarea regiunilor sau ţărilor care oferă noi oportunităţi de creştere, precizează sursa citată. De asemenea, odată cu expansiunea teritorială, SafeFleet urmăreşte să îşi mărească echipa în următoarea perioadă, având în vedere poziţii din diverse domenii precum R&D, vânzări şi marketing, arată datele comunicatului.
• Noi integrări ale soluţiei OBU One - automatizarea plăţii vinietei pentru flotele de autobuze care tranzitează Ungaria
Începând cu luna aprilie a acestui an, Safefleet pune la dispoziţia clienţilor automatizarea plăţii vinietei în Ungaria, pentru flotele de autobuze, prin intermediul soluţiei OBU One, precizează compania.
OBU All-In-One dezvoltat de SafeFleet este un aparat autorizat de EETS (SETRE) pentru plata unică a taxelor de drum ce revin transportatorilor români care tranzitează alte ţări din Europa, potrivit sursei menţionate. Aparatul poate fi folosit transfrontalier şi elimină nevoia achiziţionării unor viniete temporare, având acoperire în Austria, Belgia, Bulgaria, Danemarca, Germania, Italia, Norvegia, Polonia, Portugalia, Spania, Suedia, Ungaria, transmite sursa.
Soluţia OBU One este utilizată în prezent de cca. 750 de clienţi, cu peste 13.500 de echipamente vândute, se mai arată în comunicat.