Profitul net al companiei SAP în primul trimestru al lui 2006 a fost de 282 milioane euro, în creştere cu 11 la sută faţă de aceeaşi perioadă din 2005. Profitul operaţional s-a ridicat la 409 milioane euro, în creştere cu nouă la sută faţă de aceeaşi perioadă din 2005, iar veniturile totale s-au cifrat la 2,04 miliarde euro, ceea ce reprezintă o creştere de 18 la sută faţă de primul trimestru al lui 2005.
Compania estimează că veniturile obţinute din produse pentru întregul an 2006 vor creşte cu circa 13-15 la sută faţă de 2005, iar veniturile obţinute din software pe întregul an 2006 se estimează că vor creşte cu 15- 17 la sută.
Totodată, profiturile pro forma pe acţiune pentru întregul an 2006 se vor situa între 5,80 euro şi 6,00 euro per acţiune. Previziunile se bazează pe un curs de schimb euro-dolar estimat la 1,23.
În România, potrivit cifrelor IDC pentru 2004, SAP continuă să fie liderul pieţei locale de aplicaţii software pentru afaceri cu o cotă de piaţă de 24,2 la sută în anul 2004. SAP Româ-nia a înregistrat o creştere a veniturilor totale de peste 45 la sută în cursul anului 2005, avînd în prezent un număr de peste 165 de clienţi în România. De asemenea, compania a raportat recent atingerea unei cifre record de 10.000 de utilizatori pe piaţa locală.
SAP este furnizor de aplicaţii software pentru afaceri, avînd în prezent peste 33.200 de clienţi în mai mult de 120 de ţări. Aplicaţiile SAP sînt proiectate atît pentru companiile medii cît şi pentru organizaţiile globale. Cu ajutorul platformei tehnologice de aplicaţii şi integrare SAP NetWeaver, aplicaţiile SAP permit companiilor din în-treaga lume să îşi îmbunătăţească relaţiile cu clienţii şi partenerii, să îşi eficientizeze activitatea şi să obţină avantaje semnificative în cadrul întregii organizaţii. Procesele cheie dintr-un număr variat de industrii sînt cuprinse în funcţionalităţile oferite de cele peste 25 de aplicaţii adaptate pentru domenii de afaceri. Cu subsidiare în pes-te 50 de ţări, compania este lis-tată la burse precum Bursa din Frankfurt sau NYSE, cu simbolul SAP.
SAP România s-a înfiinţat în 2002, activitatea sa fiind concentrată pe vînzări şi marketing precum şi pe dezvoltarea versiunilor localizate ale aplicaţiilor SAP. Cu o cotă de piaţă de 24,2 la sută în 2004 (conform IDC) şi 165 de clienţi în România, SAP este liderul pieţei de aplicaţii software pentru afaceri din România.