Moţiunea de cenzură nu a decapitat Cabinetul Grindeanu, căci prin demisia în bloc a miniştrilor, de acum o săptămână, din Guvern nu mai rămăsese decât capul, pe care nu mai aveau de ce să-l desprindă, aşa că alea 241 de voturi contra lui, de ieri, nu sunt ghilotină, ci tot atâtea călcâie cu care PSD-iştii şi amicii lor din ALDE (eventual şi de la minorităţi) şi-au strivit fostul coleg, ca pe capul şarpelui încăpăţânat să nu moară decât după asfinţit.
MoRţiunea.
În unanimitate, am remarcat premiera dărâmării guvernului de către propriul partid, dar nu toţi am observat că textul Moţiunii de cenzură nu a reproşat nimic, dar absolut nimic!, actului de guvernare exersată de Cabinetul Grindeanu, căci Moţiunea incriminează numai şi numai hotărârea premierului Sorin Grindeanu să nu demisioneze.
Atât.
Aproape toate gesturile PSD-iste din această întâmplare sunt ciudate, autocontradictorii, dacă nu chiar absurde şi aşa arată şi asta - o Moţiune de cenzură care nu suflă o vorbă despre vreun defect al guvernării.
Păi, de ce i-aţi cerut demisia premierului?
Pentru că n-a vrut să-şi dea demisia?!
Rostul evidenţierii caracterului ilogic al acestui detaliu este să pună în evidenţă, la rândul său, un alt lucru anormal: Grindeanu nu a fost criticat pe parcursul guvernării nici o clipă, ci, hodoronc-tronc, după cinci luni, PSD a trecut de la osanalele cuvenite propriului Cabinet, la aprecierea că propria guvernare este dezastruoasă (dar, aprecierea a avut loc numai în reuniunile coaliţiei PSD-ALDE, nu şi în textul Moţiunii).
Asta face decizia PSD să pară cel puţin iresponsabilă şi iscă suspiciunea că nu PSD a luat decizia demiterii lui Sorin Grindeanu, ci, personal, preşedintele PSD Liviu Dragnea, care, cel puţin până ieri, înainte de Moţiunea de cenzură, s-a lăfăit într-un status de putere absolută în partid, de nimeni contestată.
Liviu Dragnea se străvede sub fiecare dintre anomaliile pe care le traversăm de la victoria electorală PSD, încoace, iar toate anomaliile sunt declanşate în jurul subiectului legilor Justiţiei - încăpăţinarea promovării celebrei Ordonanţe13 şi a celorlalte stârnind amplele manifestaţii de protest de la începutul anului, scandalul din jurul senatorului PSD Şerban Nicolae, nesfârşitele dezvăluiri de crime ale şefului DNA Laura Codruţa Kovesi.
Sunt plauzibile zvonurile că, văzând că nu izbuteşte pe nici una din căi, în urmă cu o lună, Dragnea l-ar fi chemat pe Grindeanu şi i-ar fi cerut să-i rezolve problema personală cu justiţia, întrucât nu are nici un chef să înfunde puşcăria (asta de la urmă e certă).
Grindeanu, care, conform zvonurilor, este ofiţer sub acoperire, are şi el o ierarhie a butoanelor:
1. SRI;
2. El însuşi;
3. Dragnea;
4. PSD.
Dacă Butonul 1. i-a interzis ceea ce i-a cerut Butonul 3., atunci Butonul 2. l-a obligat să îndeplinească ordinul Butonului 1., pretextând că serveşte Butonul 4.
Păi, cam asta ar fi povestea dindărăt.
Chestiile alea cu democraţia, moţiunea, pensionarii, programul de guvernare, sărăcia, dezvoltarea, modernizarea, ura!, ura! ...
Alea-s bazaconii, nu crede nimeni în ele.
Crede Dragnea în ele?!
Păi, o fi el idiot, dar fraier nu-i!
A păcălit juma' de ţară, pe site-ul BURSA apar partizani de-ai lui intoxicaţi cu ideea că la partid şi-n afaceri e la fel: că, cum, dacă ai un SRL şi pui un director, nu ai voie să-l schimbi cum şi când vrea muşchii tăi de patron?
În primul rând că nu, nu poţi să-l schimbi când şi cum vrei, ci în condiţiile contractuale, conform cu legislaţia şi/sau, prin înţelegere reciprocă.
Nu ştiu câte afaceri legale va fi făcut Dragnea până acum, dar ideea că faci ce vrei tu în SRL-ul tău, este tâmpită.
În al doilea rând, raporturile dintre Guvern şi partid sunt altele decât cele dintre patronul unui SRL şi directorul său: Guvernul constituie puterea executivă şi este una dintre cele trei puteri autonome în statul democratic, alături de puterea legislativă şi cea judecătorească.
Asta înseamnă că Guvernul pus de partid capătă autonomie după ce este validat constituţional, iar când Parlamentul îi acceptă programul de guvernare, devine stăpân pe actul de guvernare.
Din acel moment, partidul care l-a propus, se adresează Guvernului său cu respect şi dacă îi sesizează neîmpliniri, cad la înţelegere cum să fie îndepărtate, iar Dragnea nu se mai duce la Grindeanu, să-l apuce de nasturele vestei şi răsucindu-l, să-i spună, "Hai, marş slugă!".
Absenţa oricărui reproş din Moţiunea de cenzură asta înseamnă: "Hai, marş slugă!"
Toţi miniştrii PSD, mai puţin Grindeanu, s-au împrăştiat când Dragnea s-a răstit "Hai, marş slugă!"
Pe Grindeanu l-a oprit Butonul 1.
Pe de o parte, este de observat că PSD a ajuns un partid de slugi, care votează textul unei Moţiuni de cenzură fără nici un motiv contra guvernării.
Pe de altă parte, este de pus, totuşi, întrebarea, ce dracului vrea SRI?!
De ce l-ar vrea SRI la pârnaie pe patriotul Dragnea?
De la un comentariu postat pe site-ul BURSA, am aflat că PSD este ultimul mare partid socialist din această parte a lumii şi că străinătatea îl asociază ideii de afiliere rusească, astfel că îi poartă sâmbetele să-l ciopârţească, să-l fărâme şi să-l spulbere în patru vânturi, ca să (dar asta-i altă idee) dispară sprijinul pentru orfani, văduve şi răniţii de război (mă rog, asta-i de la mine) şi speranţa de dezvoltare şi regăsire a identităţii naţionale.
Aha!
Deci, asta înseamnă că există o aripă SRI antinaţională, care îl hărţuieşte pe patriotul Dragnea.
Domnule, o fi...
Mă gândesc că piscina de la palatul de cleştar al lui Dragnea este patriotică şi că-i construită pentru orfani, văduve şi răniţii de război: joia, de la orele 11a.m, la orele 8 a.m.
Şi mă gândesc că generalizarea plăcuţelor bilingve şi a predării în limba sanscrită în toate şcolile, va edifica identitatea naţională.
Eu sper ca votul de ieri, în favoarea Moţiunii de cenzură, să nu fie o victorie a lui Dragnea, ci un reflex natural, de partid, prin care PSD să intenţioneze să-şi menţină accesul la guvernare.
Eu sper că prostia şi lipsa de scrupule ale lui Dragnea au devenit evidente pentru PSD-işti.
Eu sper că, sesizând disponibilitatea antinaţională a lui Dragnea, PSD-iştii să-l alunge, cu prima ocazie.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 22.06.2017, 00:21)
si daca grindeanu a tradat butonul 1 ?
si de aici executia lui intempestiva?
1.1. un prost (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de x în data de 22.06.2017, 09:11)
Nu poti sa guvernezi cu 10 voturi. Ce se astepta daca nu ar fi trecut motiunea, sa guverneze cu 10 voturi? . Grindeanu ori e prost, or s-a prostit ori cei care il ghidoneaza s-au decis sa il faca de ras. Penibil sfarsit.
1.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 22.06.2017, 09:34)
Nu ar fi tradat atat Butonul 1 cat si pe Dragnea, ca ar fi insemnat sa fie el insusi, ceea ce el, in nici un caz nu poate.
1.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de zaza în data de 22.06.2017, 11:26)
...Va inselati...Grindeanu nu e prost...a facut exact ce trebuia sa faca...Stia EL ca nu va avea "castigul" ,,,a vrut sa arate PSD-istilor cine e Dragnea si ce pericole urmeaza cu el in frunte.... sa traga un semnal de alarma si sa puna in evidenta si mai mult..tupeul..ipocrizia si mitocania acestei persoane.
Iar apoi f.important..asa cum arata si Make...motiunea nu scoate in relief motivul demiteri...doar asa ca vrea Dragnea ?? Cred ca in astfel de situatie a avut si Grindeanu ..o mandrie a lui...Nu poti sa accepti sa te dea cineva jos din functie considerandu-te ...prost.
Mai grav este...obedienta tuturor PSD-istilor...Dupa toata aceasta mascarada.....trebuia initiat un Congres al Partidului..."dat JOS Dragnea ..ales un aly Presedinte si luat TOTUL de la inceput.
1.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 22.06.2017, 12:16)
Singur spui că pesediștii sunt obedienți, iar apoi concluzionezi că trebuie inițiat congres pentru demiterea lui Dragnea.
Cine s-o facă și de ce? Obedienții ăia să treacă mai repede legea răspunderii magistraților, iar după asta nu vor mai fi bani pentru propaganda securistă care vă provoacă aceste lacune de logică elementară.
2. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 22.06.2017, 00:21)
si daca grindeanu a tradat butonul 1 ?
si de aici executia lui intempestiva?
2.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonim în data de 22.06.2017, 00:45)
am totusi speranta ca grindeanu NU e ofiter acoperit caci e jale caci e o NULITATE .
pe scurt:
student mediocru la mate-inf., facut de ta-su asist. univ.la fac. de sociologie
plictis si mediocritate, abandonat univ. de vest si yrecut pe functie swf la dir. de tineret si sport timis int guv. nastase
pasul trei in cariera: obscir admin. al umui hotel de mana a treia detinut de regele vamilor ghita ciobanu
pasul 4. viceprimar 2008-2012 sub mega coruptul ciuhandu. banii ii invartea celalalt vice, orza de la pnt. rolul lui grindi era sa protejaze interesele psd ( fratii cristescu)
ca vice-p. zero idei zero realizari.
pasul urmator: deputat 2012- 2015 in com. de conteol a sri - omul potrivit, un yesman nul dus de nas usor.
min al comunic. 2014-15 zero realizari.
pres. cj tim.iunie-dec 2016 zeroidei si realizari.
o fantoma toata viata.
un accident pt. cine l- o fo recrutat : psd, sri, rusii.
sg. caee s- au foloait de ai sunt maharii psd din tm ale caror interese le- a
2.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 22.06.2017, 00:47)
servit ca vice-p. si apoi ca om din tabara ponta.
2.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 22.06.2017, 00:51)
desigur ca cv. multor alti demnitari ro arata la fel.
grindeanu nu a spus Nu niciod. in viata lui.
acuma simtind ca e terminat s- a agatat si el de valul de antipatie anti-dragnea sperand la ceva capiatal politic post
mortem doar ca valul e inafara psd...
2.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 22.06.2017, 08:28)
Bun CV nu stiu cat e de corect.
Crema de papuci.
2.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.1)
(mesaj trimis de zaza în data de 22.06.2017, 11:34)
.....Dragnea a fost un STUDENT eminent ???....Hai sa lasam la o parte rafuielile. Daca un OM este modest nu-l caracterizati intr-o alta forma...Iar daca-l caracterizati pe Grindeanu...rog sa aveti "cuvantul "si despre Dragnea.
2.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 22.06.2017, 12:18)
Shhaideh n-a primit avizul SRI, Grindeanu l-a primit. CV-ul lui spune multe despre preferințele sistemului. Băiatul e ușor de dus de nas și cu siguranță este șantajabil.
Acum, pentru că a ajuns nimeni în drum, dosarele lui vor ajunge în instanță și totul se va lămuri.
3. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 22.06.2017, 00:55)
am facut precizarile de mai sus pt ca in timisoara avem o parere mult mai realista despre grindi: un om mediocru, politician carierist de provincie.
zero conceptii politice .
zero .
cine l-o fi recrutat sa se spele pe cap cu el.
cand vad cate discutii provoaca grindi in prime time e amuzant
3.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de anonim în data de 22.06.2017, 10:47)
Multumim pentru detaliile anterioare, timisoreanule.
Un mitic.
3.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de zaza în data de 22.06.2017, 18:43)
....Traiasca Dragnea din Teleorman.Un nimeni..un taran analfabet..Cu facultatea pe pile dar si acolo REPETENT...Judetul cu cea mai mare saracie din tara Traseist PDL spre PSD. Mincinos cat duce carul ..un santajist si nu in ultimul rand un mare mitocan...Detine un mare CONAC pe care urmeaza in fata ANI sa-l justifice impreuna cu fiul care se lafaie in masini de lux.
3.3. Plicușor Dan stă la garson'eră (răspuns la opinia nr. 3.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 22.06.2017, 20:21)
Și Plicușor Dan este bidonul Securității. Nu are dimensiunile copilului minune Sebastian Ghiță, dar joacă același sport.
„Este un teren pe care am plătit 170-180 de mii de euro, banca mi-a dat un credit de 100 de mii de euro. Este foarte departe de unde ajung utilităţile, 400-500 de metri. Pentru că banca să-mi dea credit, am făcut un raport de expertiză imobiliară. Am dat mai multe declaraţii de avere şi se vede că din 2007 şi până acum am tot achitat ratele. Am ajuns la 72.000 de mii. Restul de bani? Am făcut nişte părţi sociale dintr-o firmă pe care o deţineam, cu un an înainte, Atlas computer, aveam nişte părţi sociale. Această firmă a fuzionat cu o altă firmă Proca. Doar pe acele părţi sociale am primit 150.000 de euro. Nu-mi aduc aminte ce am făcut cu banii", a spus liderul USR, la Antena 3.
3.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 23.06.2017, 08:50)
Multumim pentru detalii, miticule.
4. fără titlu
(mesaj trimis de marius în data de 22.06.2017, 03:05)
Bun articol.
As avea totusi o mentiune.
Majoritatea politicienilor din Romania si in special psd este alcatuita din carpe care n-au nici o meserie in afara de lipitori de afise si lingai de sefi. De asta sunt disperati si fac orice pentru posturi cat mai bine platite, altfel ar ramane pe drumuri. Restul sunt infractori santajabili inclusiv de proprii colegi de partid. Prea putini sunt cei care au confortul material si penal sa isi poata exprima liber vointa si ideile, daca au asa ceva.
Consecintele tradarii nationale in chestiunea ungureasca le va simti psd in scurt timp. Le va reduce semnificativ bazinul electoral, pana la nivelul la care nu vor mai putea face guvern multi ani de acum incolo.
4.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de anonim în data de 22.06.2017, 08:30)
Nu chiar. Cum a crezut mucosul ca-l va darama pe mustacios in conditile in care, picand guvernul s-ar fi putut ajunge la anticipate, anticipate in care slugoii PSD-isti (multi dintre ei) si-ar fi pierdut cuibusorul/indemnizatile/invar telile, ca sa nu mai vorbim de rasplata finala -cea de la pensionare. Cine ar pi atat de prost sa-si vanda bunastarea pe razmerita mucosului?.
Ca, de.... fonctia, fonctie, coana Joitica, Coana Joitica......... nu-i asa, stimabile?
4.2. Chestiunea ungureasca (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de anonim în data de 22.06.2017, 08:33)
La nemti cotizezi boule! cumparand ceva din Metro etc., lucrand in industria auto componente.
Unguri sunt afara ca si romani, tineretul.
4.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de anonim în data de 22.06.2017, 12:20)
Te-ai gândit vreodată că securiștii sunt la fel?
Și ăstia nu pot face decât cel mult abuzuri. :)
5. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 22.06.2017, 08:22)
.... Pe de o parte, este de observat că PSD a ajuns un partid de slugi, care votează textul unei Moţiuni de cenzură fără nici un motiv contra guvernării.....
Pe de alta parte, Make, care vrea sa ne conviga ca le stie pe toate (conspiratile), la fel ca altii atotstiutori in ale politicii, nu a realizat ca Grindeanu si-a pierdut postul, i-a intros impotriva sa pe foarte multi PSD-isti din momentul in care l-a adus pe Ponta (daca ma voi intoarce pe multi am sa pontesc!) la secretariatul guvernului. Si-a facut-o singur; altfel ramanea prim-ministru. Cat mai ramanea.........
5.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de anonim în data de 22.06.2017, 08:40)
L-a adus pe ponta, el fiind banduBen. Dragnea l-a adus, nu a avut curajul sa il dea afara pe Ponta din Psd pentru imaginea de afara ca a fost prim ministru. Marunti de astia au zburat la o pocnitura de deget vezi Chirica -Iasi, care a contrazis Tribunu'.
5.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de MAKE în data de 22.06.2017, 08:41)
MAKE nu le stie pe toate, niciodata nu le-a stiut, ba, spre deosebire de multi, niciodata nu a avut pretentia ca le stie pe toate, iar atunci cind a ajuns la o convingere proprie, a fost atit de satisfacut, incit nu a tinut sa mai convinga pe altcineva.
MAKE nu scrie ca sa convinga, ci pentru ca asa-i vine, dar nu tin sa te conving, desi il stiu bine.
5.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.2)
(mesaj trimis de zaza în data de 22.06.2017, 11:49)
....pentru mine..articolul este clar...si nu vad in continutul lui "inscrisuri",,in care Make ar scoate in evidenta. ceva atat de personal (ca vezi d-ne le-ar sti pe toate}
Pentru mine in toata mascarada aceasta...creata clar de Dragnea..ma deranjeaza obedienta atator PSD-isti...care trebuiau sa fi luat o Hotarare...Congres..."decapita t" Dragnea si alegerea unui nou Presedinte...si mers la Iohannis cu propunerea de Pr.ministru.
5.4. psihologie de sluga (răspuns la opinia nr. 5.3)
(mesaj trimis de SR în data de 22.06.2017, 12:15)
Multi au psihologie de sluga in Romania, se trage de la statutul de iobagi, de razesi.. e o vorba, capul plecat sabia nu taie!
Bine ar fi sa serveasca cetateanul si nu doar oe seperiori!
5.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.4)
(mesaj trimis de MAKE în data de 22.06.2017, 13:27)
Nu ca ar fi important, dar razesii erau tarani liberi.
5.6. inseamna ca razesii erau in comisia SRI (răspuns la opinia nr. 5.5)
(mesaj trimis de The Brute în data de 22.06.2017, 14:43)
fiind neimportanti :-)
5.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.4)
(mesaj trimis de anonim în data de 22.06.2017, 15:08)
Cetateanul nu are sabia , superiorii o au. Iar razesii nu erau iobagi.
5.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.6)
(mesaj trimis de anonim în data de 22.06.2017, 17:13)
În comisia SRI nu ajung decât cuci mici și șantajabili.
5.9. important e ca sunt abili :-) si cu deschidere (răspuns la opinia nr. 5.8)
(mesaj trimis de The Brute în data de 22.06.2017, 22:14)
trebuie neaparat sa apara articolul maestrului pe site-urile internationale.
5.10. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 08.07.2017, 09:22)
Pe cine il sti bine?
6. Motiunea " nu a reprosat nimic"
(mesaj trimis de A politic în data de 22.06.2017, 08:25)
Aceasta este grav. Il dai jos ca nu iti place fata lui. Parerea mea este ca i-a dat afara ca nu au rezolvat OG 13, ca nu a inlaturat-o pe Kovosi domnul Toader.
Sa nu uitam ca nici alte partide de la noi nu sunt mai breaze, efectul de turma de oi conduse de o capra (intrebati un cioban ce face o capra intre 600 de oi), degetul in sus de s-au incurcat Pdl-isti.
Orban de la Pnl are dreptate cu gastile dar nu este el in masura sa vorbeasca despre asa ceva ca si el a facut la fel cerand mita si albit de un sistem judecatoresc corupt pana-n maduva oaselor. Parerea mea este ca ar trebui sa aducem judecatori de afara cum a cerut fotball-ul nu demult, Gigi, daca nu ma insel, inainte sa fie condamnat, valiza de bani, ...
Usr este singurul partid care ar trebui sa mai ramana in Parlament restul valea! Pentru asta trebuie anticipate sa apara partide noi.
Make ma asteptam sa intrebi Socialisti Europeni ce zic de ziua de ieri sa il pui in articol. Poate intrebi azi pe domnul Shultz ( sper ca nu l-am botezat) si imi spui si mie.
Azi ai un articol incomplet din punctul meu de vedere care nu te caracterizeaza. De obicei nu prea aveam ce sa comentez la articolele dumneavoastra doar sa imi inchid gura ca un peste cand ajungeam la sfarsit. Graba strica treaba :)))
6.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6)
(mesaj trimis de MAKE în data de 22.06.2017, 08:49)
Da, se poate sa fie incomplet, dar nu i-as fi dat drumul daca n-as fi zis totul, din punctul meu de vedere.
Nu m-am grabit, am avut patru ore la dispozitie.
6.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 6)
(mesaj trimis de anonim în data de 22.06.2017, 12:23)
USR este o adunătură securistă fără nici măcar o idee clară despre ce vrea în politică.
Și-a mai adus aminte Plicușor Dan ce a făcut cu cei 150 000 euro? Care mai e treaba cu terenul din Predeal?
7. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 22.06.2017, 08:34)
Daca Grindeanu nu-l aducea pe Ponta la secretariatul guvernului, PSD-isti erau cu el.
A facut poanta cu Ponta si a platit cu postul. Politicale.......
7.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7)
(mesaj trimis de anonim în data de 22.06.2017, 08:42)
Doamne cat esti de prost si iti mai da Psd bani pentru asta!
7.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 23.06.2017, 09:01)
Istetule, daca PSD da bani unui prost, cine-i mai prost?
Asta daca poti pricepe.
8. Piesa de teatru pentru Euro intre 5 -- 6 ron
(mesaj trimis de anonim în data de 22.06.2017, 09:03)
Actori:
1. Asociatia oamenilor de afaceri straini
2. Isarescu
3. Dragnea.
Actori secundari, papusari nu conteaza. Tv de stiri au ce macina.
Cu un guvern pe roate cum sa faci treaba aceasta? Asa pot sa spuna ca v-am dat mai multi lei. Constati ca ti-a luat din puterea de cumparare. Placerea de a nu avea euro.
9. _A_ramas_"Pisic"__
(mesaj trimis de _C'__ în data de 22.06.2017, 09:38)
..Motiunea a trecut !__Asa cum era si de asteptat de catre oamenii seriosi !__Cee ma' ?__Voua va arde de aventuri pe spinarea "poporului roman"_?...Dar faptul dincolo de ce sa spus si sa scris despre S. Graindeanu, eu_consider ca acest "derapaj" de la linia directoare a partidului si a conducatorului sau "iubit", E=totusi si pina la urma un new inceput..Inceputul_ca se apropie...Ce_?..Alte vremuri, iar fara o reforma profund-ideologica dar si de mentalitate nu se poate !_..Acesta ne-supunere a ex-premierului ne arata noua ca acolo in PSD sunt destui oameni tineri dar si de virsta medie care o zic cu TOTII in cor pe la taverna_:..Ca mai devreme sau mai tirziu acesta generatie de Comunisti_si_HOTI de moda veche va apune intr-un final___.." A ramas tot PISIC "..e vorba bineinteles de cine ALT_cineva decit de Victor-Viorel..Ca-daca ar fi fost ceea ce se doreste sau cred El ca-este atunci ar fi trebuit sa convinga pe multi senatori si deputati ai coalitiei sa nu voteze Mot_Iunea si implicit sa determine scoaterea pe tusa a_Motanului_versat_Liviu..Din pacate Victoras mai mult Nu poate !!!_...Solutia fiind.._..Ca tot a fost dat afara din partid ar fi bine pt. el si ideal in acelasi timp sa se inscrie chiar si pt. o perioada relativ scurta de timp in PMP_..DA_~!~_.., sa ia niste lectii de politica-practica nu doar teoretice precum cele luate de la A. Nastase_..T. Basescu fiind 1_Animal~Politic in toata regula si de mare anvergura ar putea face ca in sfirsit Victor-Viorel sa devina din pisic o felina de atac si forta...Cam a asta ar fi aidea si concluzia dupa motiunea_LOR..._Daa Victoras ?..Ai inteles acuma DC nu ai avut si nici nu o sa ai prea mari sanse sa devii si tu 1 presedinte____'?'
10. fără titlu
(mesaj trimis de Radu în data de 22.06.2017, 10:07)
Ma cam indoiesc ca Grindeanu s-a ridicat la nivelul la care sa fie acceptat drept ofiter sub acoperire SRI. Nu este imposibil sa fie un simplu colaborator temporar, dar nici pe asta nu prea o cred.
Grindeanu este un tip cam mandru de el si cu un complex de inferioritate pentru ca nu este extraordinar de carismatic (cel putin in comparatie cu Dragnea), iar la ordinul "mars sluga!" pe care l-a primit când a fost invitat sa se mute pe un alt post s-a razvratit mandria in el si si-a zis ca chiar daca va pierde, nu se va lasa calcat in picioare fara sa duca si el o lupta cu slabele-i puteri.
PSD nu este un SRL. Comparatia cu un SRL nu este buna. O comparatie mai potrivita este cu clanurile mafiote. In clanurile mafiote se iau deciziile asa cum se iau in partidele politice, cel putin din Romania. Ca nici celelalte partide nu sunt departe de PSD. La fel este si in ALDE, si in PMP. Si la fel a fost si in PDL/PNL atat doar ca acum PNL este cam pe nicaieri. Si la fel este si in USR, care nu e chiar un grup mafiot, dar nici partid. Mai degraba o asociatie ecologista care se abtine de la opinii politice in alte domenii.
10.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10)
(mesaj trimis de MAKE în data de 22.06.2017, 10:34)
PSD este un partid mai sofisticat.
PSD are o structura de putere interna paralela, ceva mai putin evidentiata, edificata pe criterii regionale.
Speranta pe care mi-am exprimat-o la incheierea articolului, ca Dragnea sa fie izgonit cu prima ocazie favorabila, pe asta se sprijina.
10.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10)
(mesaj trimis de Cristi C în data de 22.06.2017, 11:08)
Eu zic că ambele comparații sunt deplasate și arată o lipsă de înțelegere a subiectelor.
SRL-ul, o firmă în general, nu este o organizație democratică (exceptând niște forme mai ciudate de asociere familială). Patronul are decizia finală și el demite oamenii prin propria semnătură. Prin contrast, Dragnea trebuie să negocieze cu organizații de tip CEX, Birou Permanent, etc, oferind mai mult decât victima care va fi dată afară. Să fim serioși. Dragnea nu este un dictator (fă ce spus sau te omor). El reușește să ofere "bomboane" celor care îl ascultă. Asta este o competență deosebită. Dacă se dovedește atât de plin de succes și datorită unui suport "ocult", nu știu și probabil că nu este important.
În sensul de mai sus, un patron este la fel de puternic ca un șef de clan mafiot. Patronul respectă codul muncii, mafiotul respectă regulile sindicatului mafiot referitor la grija față de văduvă și urmași.
Revenind la democrație, ea nu există la locul de muncă. Faptul că anumite decizii se fac după consultarea angajaților, nu înseamnă decât că patronul este de acord cu propunerea venită de jos. Dacă nu ar fi de acord, s-ar face cum vrea el. Angajații nu pot vota schimbarea patronului pentru a-și impune dorința. Pot schimba firma, plecând. Și totuși, schimbarea șefului se poate produce în PSD și s-a produs de multe ori până acum.
Deci, un SRL este mult mai aproape de un clan mafiot în sensul ierarhiei de putere și a execuției ordinelor. Prin contrast, PSD este un partid organizat în care politica se joacă tare, prin negocieri de culise, ierarhia de putere fiind menținută prin jocuri de interese permanent în balans, nu prin execuția unei dorințe venite dintr-un singur om.
10.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 22.06.2017, 11:18)
"...este de observat că PSD a ajuns un partid de slugi, care votează textul unei Moţiuni de cenzură fără nici un motiv contra guvernării."
10.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 22.06.2017, 12:29)
S-a defectat premierul. N-avea nevoie nimeni de moțiune dacă Grindeanu demisiona.
A fost dreptul lui să nu demisioneze, iar procedura democratică a fost moțiunea împotriva premierului care nu se conformează.
Make vorbește despre autonomia guvernului după numirea în funcție. Ar face mai bine să-și explice sieși de ce a putut fi demis dacă tot era atât de autonom.. :)
Așa credea și SRI, că Grindeanu poate controla guvernarea la fel cum controlează Kovesi DNA-ul.
Da, ghinion!
10.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.4)
(mesaj trimis de MAKE în data de 22.06.2017, 13:22)
Nu-mi vine a crede ca ti s-ar fi parut ca as fi afirmat ca motiunea de cenzura ar fi nedemocratica.
Am fost foarte explicit, ce n-ai inteles?!
N-ai inteles nuanta din care reiesea obligatia resppectarii puterii executive?
Faptul ca guvernul nu-i sluga partidului?
N-ai priceput cuvintul "autonomie"?
Inseamna "o anumita independenta".
Mai vrei lamuriri?
10.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.3)
(mesaj trimis de Cristi C în data de 22.06.2017, 13:29)
Această afirmație ignoră textul moțiunii care spune:
"La 5 luni de la instalarea Guvernului ... partidele coaliției au analizat, au dezbătut și au evaluat stadiul îndeplinirii măsurilor programate ... și au decis retragerea sprijinului politic acordat primului-ministru. În urma deciziei de retragere a sprijinului politic, 25 din cei 27 de membri ai Guvernului și-au prezentat demisiile din funcții înțelegând corect responsabilitatea politică"
Deci, ce ne spune moțiunea citată până acum. Că partidele PSD+ALDE înțeleg că membrii guvernului sunt în primul rând responsabili politici și apoi responsabili față de instituția guvernamentală. Partidul politic este la rândul lui responsabil pentru interesul național, după cum scrie în Legea partidelor politice:
Art 2: "partidele politice promovează valorile și interesele naționale"
Deci, coaliția PSD+ALDE vede următoarea ierarhie politică: Țară -> Partid politic -> Guvern -> alte instituții locale. Instituția în care Țara este pusă la cale de partide este Parlamentul.
În urma unei evaluări, 25 de membri au acceptat această linie de răspundere politică, primul ministru și Jianu nu au respectat-o.
Moțiunea continuă: "Este guvernul Ponta-Grindeanu-Jianu legitim învestit de Parlament în 4 ianuarie 2017"?
Despre asta este vorba în Moțiunea discutată. Despre faptul că Grindeanu nu respectă linia de raportare politică de partid. Grindeanu a spus că el este Premierul României nu al PSD. Iar eu l-am corect, Grindeanule, ești Premierul PSD al României.. Doar securiștii spun că ei sunt ai României. Sau Președintele Republicii care este ales în mod direct în această funcție.
10.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.6)
(mesaj trimis de MAKE în data de 22.06.2017, 13:46)
Ha, ha, ha!
Multumesc, ai demonstrat exact ceea ce spun!
Nu ai putut expune nici o formula de repros cu privire la actul guvernarii, inscrisa in Motiune.
Nu ma asteptam de la tine sa te bagi intr-o astfel de batalie pierduta.
Nu realizezi ridicolul constructiei tale complicate, negind o evidenta intratit de simpla?!
10.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.7)
(mesaj trimis de Cristi C în data de 22.06.2017, 13:58)
Dv nu înțelegeți ridicolul argumentației dv? Dacă azi este plantat în Palatul Victoria cel mai luminat guvern al planetei, fără voința politică a populației reprezentate de către partidele politice, atunci situația nu trebuie remediată printr-o Moțiune de Cenzură?
Ceea ce propuneți este că o dictatură nu poate fi dată jos prin Moțiune de Cenzură doar pentru simplul fapt că este nereprezentativă. Mă gândesc că acceptați să o dați jos doar dacă omoară oameni sau din alte motive mai evidente.
Nereprezentativitatea politică nu este un argument pentru dv. Bine ați venit pe calea dictaturii.
10.9. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.8)
(mesaj trimis de Cristi C în data de 22.06.2017, 14:03)
Ce înseamnă "actul guvernării"? Înțeleg că un contabil se ocupă de contabilitate, un fotbalist de fotbal. Un guvern de ce se ocupă? Ce înseamnă "guvernare"?
Include și relația politică cu partidul care te sprijină. Cine nu înțelege asta, nu înțelege ce înseamnă politică și nu ar trebui să mai comenteze despre politică. Se poate limita la economie, la juridic, adică la fiecare dintre ministerele individuale, dar nu la actul de guvernare, oricare ar fi definiția acestui termen.
10.10. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.8)
(mesaj trimis de anonim în data de 22.06.2017, 14:10)
Așa a reușit propaganda să-l țină în funcție pe Băsescu, omul potrivit la locul potrivit pentru interesele multinaționalelor, Securității și mafiei penale.
10.11. Understanding the Concept of Governance (răspuns la opinia nr. 10.9)
(mesaj trimis de Cristi C în data de 22.06.2017, 14:16)
Revenind la actul guvernării pe care dl Make îl aduce în discuție, am lansat provocarea clarificării termenului. Care provocare nu este simplă deloc ci este o temă politică dezbătută în universități și entități politice de scară mondială.
The concept of "governance" is not new. However, it means different things to different people, therefore we have to get our focus right. The actual meaning of the concept depends on the level of governance we are talking about, the goals to be achieved and the approach being followed.
The concept has been around in both political and academic discourse for a long time, referring in a generic sense to the task of running a government, or any other appropriate entity for that matter. In this regard the general definition provided by Webster's Third New International Dictionary (1986:982) is of some assistance, indicating only that governance is a synonym for government, or "the act or process of governing, specifically authoritative direction and control". This interpretation specifically focuses on the effectiveness of the executive branch of government.
The working definition used by the British Council, however, emphasises that "governance" is a broader notion than government (and for that matter also related concepts like the state, good government and regime), and goes on to state: "Governance involves interaction between the formal institutions and those in civil society. Governance refers to a process whereby elements in society wield power, authority and influence and enact policies and decisions concerning public life and social upliftment."
"Governance", therefore, not only encompasses but transcends the collective meaning of related concepts like the state, government, regime and good government. Many of the elements and principles underlying "good government" have become an integral part of the meaning of "governance". John Healey and Mark Robinson1 define "good government" as follows: "It implies a high level of organisational effectiveness in relation to policy-formulation and the policies actually pursued, especially in the conduct of economic policy and its contribution to growth, stability and popular welfare. Good government also implies accountability, transparency, participation, openness and the rule of law. It does not necessarily presuppose a value judgement, for example, a healthy respect for civil and political liberties, although good government tends to be a prerequisite for political legitimacy".
We can apply our minds to the definition of governance provided by the World Bank in Governance: The World Banks Experience, as it has special relevance for the developing world:
"Good governance is epitomized by predictable, open and enlightened policy-making, a bureaucracy imbued with a professional ethos acting in furtherance of the public good, the rule of law, transparent processes, and a strong civil society participating in public affairs. Poor governance (on the other hand) is characterized by arbitrary policy making, unaccountable bureaucracies, unenforced or unjust legal systems, the abuse of executive power, a civil society unengaged in public life, and widespread corruption."
The World Bank's focus on governance reflects the worldwide thrust toward political and economic liberalisation. Such a governance approach highlights issues of greater state responsiveness and accountability, and the impact of these factors on political stability and economic development. In its 1989 report, From Crisis to Sustainable Growth, the World Bank expressed this notion as follows:
"Efforts to create an enabling environment and to build capacities will be wasted if the political context is not favourable. Ultimately, better governance requires political renewal. This means a concerted attack on corruption from the highest to lowest level. This can be done by setting a good example, by strengthening accountability, by encouraging public debate, and by nurturing a free press. It also means ... fostering grassroots and non-governmental organisations such as farmers' associations, co-operatives, and women's groups".
Apart from the World Bank's emphasis on governance, it is also necessary to refer to academic literature on governance, which mostly originates from scholars working with international development and donor agencies. The majority of these scholars has concentrated almost exclusively on the issue of political legitimacy, which is the dependent variable produced by effective governance. Governance, as defined here, is "the conscious management of regime structures, with a view to enhancing the public realm".
The contribution of Goran Hyden to bring greater clarity to the concept of governance needs special attention. He elevates governance to an "umbrella concept to define an approach to comparative politics", an approach that fills analytical gaps left by others. Using a governance approach, he emphasises "the creative potential of politics, especially with the ability of leaders to rise above the existing structure of the ordinary, to change the rules of the game and to inspire others to partake in efforts to move society forward in new and productive directions".
His views boil down to the following:
Governance is a conceptual approach that, when fully elaborated, can frame a comparative analysis of macro-politics.
Governance concerns "big" questions of a "constitutional" nature that establish the rules of political conduct.
Governance involves creative intervention by political actors to change structures that inhibit the expression of human potential.
Governance is a rational concept, emphasising the nature of interactions between state and social actors, and among social actors themselves.
Governance refers to particular types of relationships among political actors: that is, those which are socially sanctioned rather than arbitrary.
To conclude, it is clear that the concept of governance has over the years gained momentum and a wider meaning. Apart from being an instrument of public affairs management, or a gauge of political development, governance has become a useful mechanism to enhance the legitimacy of the public realm. It has also become an analytical framework or approach to comparative politics.
10.12. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.8)
(mesaj trimis de MAKE în data de 22.06.2017, 15:49)
Eu nu am argumentat, evidenta nu poate fi argumentata, ci doar observata.
Motiunea nu reproseaza nimic guvernarii.
Punct.
Ce justifica mormanul de interpretari rauvoitoare la adresa mea?
Nimic.
De ce te-ai suparat pe mine?
10.13. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.9)
(mesaj trimis de MAKE în data de 22.06.2017, 16:00)
Nu, ceea ce nu inteleg este ce legatura are ceea spui, cu faptul ca Motiunea nu ii reproseaza lui Grindeanu decit ca nu a demisionat.
10.14. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.11)
(mesaj trimis de MAKE în data de 22.06.2017, 16:02)
S-ar putea sa fie interesant materialul pe care l-ai postat.
Esti bun sa postezi concluzia in romaneste, ca sa-mi dau seama daca are vreo legatura cu ceea ce discutam?
10.15. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.14)
(mesaj trimis de Cristi C în data de 22.06.2017, 18:02)
Concluzia a scris-o pe Digi24 (postul securist sau cel puțin binomist după cum spun stenogramele că instala posturi de cablu procurorilor DNA), un ziarist cunoscut ca fiind trompeta securistilor Dan Turturică.
28 aprilie 2017
"În acest context, miza remanierii este evidentă. Este prima ciocnire frontală Dragnea – Grindeanu. Dacă Liviu Dragnea va reuși să-și păstreze miniștrii și secretarii de stat care răspund prompt comenzilor sale va bloca planurile lui Sorin Grindeanu de a-și construi un pol de putere în interiorul guvernului, care i-ar fi de mare ajutor premierului, mai târziu, dacă va încerca să preia frâiele partidului."
Avem mai sus planul pe care securiștii l-au pus la cale. Singura discuție este dacă Grindeanu era cu adevărat malefic (deși un alt comentator din Timișoara spunea că era mai degrabă umbră), sau a fost convins de falși sponsori din partid că poate fi fruntea unui pol de putere. Articolul lui Turturică suflă în pânzele false ale lui Grindeanu ca un cântec de sirenă. Marinarul s-a îmbătat cu apă rece. Polul nu a fost niciodată acolo pentru Grindeanu. Sistemul a reușit doar să ademenească un premier să sară în gol de pe un turn, convingându-l că are sute de parașute în spate. N-a avut nimic.
Ce spunea Cristian Sima despre Turturică în cartea lui?
„Dacă în 2004, la schimbarea Puterii, presa a avut un moment de respiro și se credea că va începe din nou să latre ca la începutul anilor ’90, consorţiul a cheltuit imense bugete publicitare, cu precădere în presa prietenă. Întâi, au bătut palma cu mogulii, dar și așa tot mai rămâneau niște ziariști „duși cu capul“, care aveau chef de anchete și scoop1-uri. Firmele din IT au început atunci să plătească salarii direct ziariștilor, de obicei celor influenţi. Eram într-un bar bucureștean cu șeful unei mulţinaţionale americane din IT și la televizor era o emisiune cu Dan Turturică, de la România Liberă. Pentru a-mi demonstra ce putere are asupra ziaristului, i-a dat un SMS și l-a scos din emisiune, așa de amorul artei, pentru a-mi demonstra mie și celor din jur că l-a cumpărat deja. La fel a procedat și Vântu când își freca, de faţă cu mine și Mircea Dinescu, mâinile la crearea ziarului Gândul“.
10.16. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.15)
(mesaj trimis de MAKE în data de 22.06.2017, 18:57)
Cristi.....
Eu n-am zis decit ca Motiunea nu-i reproseaza nimic Guvernului Grindeanu.
Ceea ce este fapt simplu.
Nu stiu de ce, tu te-ai hotarit sa negi ca asa stau lucrurile si ai dat friu liber unui delir care trece printr-un text in engleza pe care nu am de ce sa-l citesc si ajunge la Turturica, prin mitomanul Cristian Sima.
Ceea ce scrie acolo Sima (iar tu gasesti ca este citabil!) isi are modelul intr-o alta legenda circulind prin lumea presei, cum ca alt bogatas celebru (aflat acum la gherla), uitindu-se la o emisiune TV de la un salon auto, a zarit pe ecran doua supergagici in fuste mini, s-a aprins, i-a dat telefon prezentatorului, l-a scos din emisiune cerindu-i sa-si predea aparatul de telefon gagicilor si in jumatate de ora le-a avut in patul din care se uita la televizor.
Astea-s visele erotice ale lui Cristian Sima, care sustine pe toate drumurile ca doamna Mociornita s-a indragostit de el lulea, iar prietena lui intima Nicole Kidman a cazut in fund cind l-a auzit la pian.
Te-ai uitat la Sima vreodata?!
E mai bun ca Tociu si Palade.
Daca vrei, iti povestesc cum s-a rasturnat avionul cu el si cum m-a blestemat maica-sa pentru ca am zis ca mi-a zis ca-i bolnav de cancer, astfel aflind de la ea ca-i sanatos tun.
Deci....
Ce?!
10.17. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.16)
(mesaj trimis de anonim în data de 22.06.2017, 20:25)
Aveți vreo opinie despre politica editorială a d-lui propagandist Turturică?
E de înțeles lipsa de încredere în ceea ce susține piticul escroc, dar să-i dăm Cezarului ce-i al Cezarului, Turturică n-are egal în rândurile propagandei securiste.
Deci?
10.18. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.17)
(mesaj trimis de MAKE în data de 22.06.2017, 20:35)
Sint in relatii amicale cu Turturica: n-am citit niciodata vreun articol de-al lui.
10.19. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.16)
(mesaj trimis de Cristi C în data de 22.06.2017, 22:58)
Afirmațiile din 10.16 sunt false. Una dintre ele este că "nu-i reproșează nimic Guvernului". Fals. În articol ați spus că nu îi reproșează ceva în legătură cu activitatea de guvernare. V-am întrebat ce înseamnă aia: completează borderouri, fișe de pontaj, rapoarte la ONU? Ce este aia?. Să o lăsăm baltă.
Apoi v-am citat din Moțiunea pe care ați înțeles-o fiindcă în articol spuneți că îi reproșează că nu demisionează. Acolo vă spune că premierul nu mai are sprijin politic. Vi se pare ceva neglijabil? Nu este scris în moțiune dar au toată lumea știe cum s-a desfășurat ședința CEx pe care chiar Grindeanu a relatat-o. În prima conferință de presă de după, Grindeanu a dat toate semnele declanșării unui război în partid, negând structurile partidului. Acesta i-a retras sprijinul politic și l-a trântit de pe fotoliul de premier. Minunat. Ce este greu de înțeles?
10.20. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.19)
(mesaj trimis de MAKE în data de 22.06.2017, 23:10)
Nu-i reproseaza nimic guvernului si nu-i reproseaza nimic Cabinetului Grindeanu in exersarea actului de guvernare este acelasi lucru si te rog sa nu mai umbli cu fofirlica.
10.21. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.19)
(mesaj trimis de MAKE în data de 22.06.2017, 23:18)
Si acum te iau eu la fineturi: cum i-ar putea retrage PSD sprijinul politic guvernului PSD?!
Nu vezi ca-i absurd?
Cum se retrage sprijinul politic?
Il chemi pe Grindeanu, membru PSD si ii zici ca, uite, noi, PSD ti-am retras sprijinul politic tie, lui PSD?!
Ce?!!!
Toata lumea da tircoale acestei timpenii, dar nu a reusit nimeni sa arate in ce consta.
Hai, te incumeti?
10.22. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.20)
(mesaj trimis de Cristi C în data de 22.06.2017, 23:29)
Acest lucru este corect: "căci Moţiunea incriminează numai şi numai hotărârea premierului Sorin Grindeanu să nu demisioneze." O spuneți în text.
Este total imoral să folosești rampa partidului pentru a deveni premier ca apoi să faci manevre să răstorni structura partidului din noul fotoliu. Îți pierzi încrederea partidului iar la moțiune îți pierzi scaunul. După cum este evident, această activitate a premierului nu este inclusă în fișa postului, deci nu există în activitatea guvernamentală pentru a putea fi criticată în moțiune.
10.23. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.22)
(mesaj trimis de MAKE în data de 22.06.2017, 23:58)
Hai sa-ti amintesc un mic detaliu, nebagat de nimeni in seama: cind PSD i-a comunicat lui Grindeanu ca a retras sprijinul politic Cabinetului sau, Grindeanu era inca membru PSD.
Abia dupa ce a refuzat sa demisioneze, PSD l-a exclus din partid pe Grindeanu, intr-o succesiune inversa logicii - sanatos la cap este ca intii sa-l excluzi din PSD si abia apoi PSD sa-i retraga sprijinul.
Aceasta anomalie nebagata in seama este cea care tradeaza ca Dragnea s-a raportat la el arbitrar, ca la o sluga, careia nu trebuie sa-i prezinte vreo justificare.
Dar nu acestea sint raporturile normale ale partidului cu guvernul sau.
10.24. P.S. (răspuns la opinia nr. 10.23)
(mesaj trimis de MAKE în data de 23.06.2017, 00:00)
In realitate, PSD nu avea de ce sa-l excluda pe Grindeanu, astfel ca nu a putut parcurge pasii demiterii in ordinea normala.
10.25. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10.24)
(mesaj trimis de MAKE în data de 23.06.2017, 00:04)
Noapte buna!
11. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 22.06.2017, 11:41)
Cel mai bun articol pe acest subiect.
12. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 22.06.2017, 11:45)
Atata timp cat la dorohoi, strehaia, rosiori de vede sau niculitel -tulcea se voteaza cu pesedeaua, fara ca gargaragii liberali sau papagalii useristi sa propuna macar o singura alternativa nu se va schimba nimic, ba mai mult va urma o intelegere subterana cu rusii, pe model viktor orban, prezenta in nato-ue va ramane doar de parada ... Ne meritam soarta, atata timp cat arogantii banateni si ardeleni ranjesc sfidator la adresa Moldovei, Olteniei ,Munteniei si Dobrogei.
12.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 12)
(mesaj trimis de anonim în data de 22.06.2017, 11:46)
Adica evidenta e clara, opozitia din Romania e zero barat si asa va ramane pentru mult timp!
12.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 12)
(mesaj trimis de anonim în data de 22.06.2017, 12:02)
Confirmi scenariul povestit in articolul lui Make.
13. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 22.06.2017, 12:13)
Eu mă întreb ce știi despre piscinele și palatele de cristal ale securiștilor.
Oile din PNL și USR de ce n-au votat moțiunea? Acolo nu vezi disciplina de partid în ciuda absurdului situației? Păi nu ei urlau că vor căderea guvernului? :) Cam penibili!!!
13.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 13)
(mesaj trimis de anonim în data de 22.06.2017, 19:34)
Opozitia vrea sa doarma si bine face sa isi rupa gatul Psd.
14. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 22.06.2017, 12:28)
Felicitari d-lor Dragnea si Grindeanu pentru spectacol!Ma rog,cine ii priveste.Pentru mine si cateva secunde pe care le-am alocat ,mi se par pierdute definitiv si nici nu mi-au adus vreun castig,macar moral,nici nu mi-au periat mandria de roman.Dar am invatat ceva,nu mai consum curent electric nici la laptop ,nici la tv pe seama lor .Prefer Anotimpurile lui Vivaldi si simfoniile lui Haydn.
14.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 14)
(mesaj trimis de MAKE în data de 22.06.2017, 13:02)
Incearca si "Be That Man", al lui Bregovic cu Eugene Hütz, de la Gogol Bordello.
14.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 14.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 22.06.2017, 13:32)
Multumesc,Make!