Say, unul dintre principalele lanţuri de retail din domeniul comunicaţiilor mobile şi digitale din România, deschide la Târgu-Jiu, cel de-al 80-lea magazin din reţea şi al doilea în acest oraş. La aproape 1 an de la intrarea pe piaţă, magazinele Say, deţinute de compania MCS Communications, operează în 37 de oraşe, fiind localizate, în principal, în cadrul centrelor comerciale, galerii comerciale şi mall-uri.
"Sperăm să încheiem anul acesta cu 100 de magazine Say în principalele oraşe ale ţării, iar anul viitor vom continua extinderea reţelei. Vizăm în special oraşele cu peste 50.000 locuitori, prioritară fiind acoperirea tuturor localităţilor reşedinţă de judeţ.", a declarat Mihai Motora, General Manager MCS Communication.
Lanţul Say s-a dezvoltat atât organic, prin des-chiderea de noi magazine, cât şi prin preluarea locaţiilor a 46 de magazine Turbo şi a 6 magazine Future Shop, dintre care 36 au trecut anul acesta printr-un proces de rebrandare şi se numesc în prezent Say. În luna octombrie, expansiunea reţelei va continua în oraşele Slobozia şi Petroşani, unde se vor deschide primele magazine Say, dar şi în oraşe în care retailerul este prezent deja, precum Suceava, Bacău, Oradea, Piteşti, Deva şi Bucureşti. Investiţia în deschiderea unui magazin Say variază în medie între 50.000 - 60.000 EUR.
Magazinele Say propun un concept nou de retail pe piaţa românească şi un mix bogat de produse, accesorii şi servicii din sfera telefoniei mobile, televiziunii digitale, foto, internet, mobile content şi încărcare electronică.