"Heineken România" anunţă, printr-un comunicat remis redacţiei, schimbări în echipa de management a companiei.
Astfel, începând cu luna februarie, Liana Petre este noul Director de Resurse Umane. Funcţia a fost deţinută, din septembrie 2007, de Eduard Radu, care va ocupa începând cu luna aceasta, poziţia de Sales Capabilities Manager, în cadrul Heineken România.
Liana Petre are o experienţă de peste 10 ani în managementul resurselor umane, top management, precum şi domeniul comercial. Înainte de a se alătura echipei Heineken România, Liana a ocupat poziţia de Director General interimar în cadrul companiei GrECo International şi a avut în răspunderea sa dezvoltarea şi implementarea planurilor de business ale companiei. Anterior acestei poziţii, Liana a avut un rol important, ca Manager Resurse Umane, în dezvoltarea afacerii "Provident Financial" în România, în perioada 2006 - 2009, precum şi a companiei "Lear Corporation România", în perioada 2003 - 2006.
De asemenea, Paul Markovits va fi, începând cu data de 15 februarie, noul director de marketing al Heineken România. El îl înlocuieşte pe Marius Meleşteu, care a deţinut această poziţie în perioada 2005 - 2009 şi care a decis să aleagă o nouă oportunitate în carieră.
Paul Markovits are o experienţă bogată de peste 17 ani în marketing strategic pe pieţele internaţionale, cu precădere pe cele din Europa Centrală şi de Est. Anterior acestei numiri, Paul a ocupat diferite poziţii de top management, printre care: Senior Director Brand and Communication în cadrul Vodafone România (aprilie 2007 - noiembrie 2008), Senior Brand Manager şi Consumer & Market Knowledge Department Leader în cadrul Procter and Gamble Europe şi Procter&Gamble Romania, în perioada 1995 - 2007.
Jan Derck van Karnebeek, director general Heineken România, declară cu această ocazie: "Liana şi Paul aduc cu ei experienţa lor vastă acumulată într-un număr de companii din diferite sectoare de activitate româneşti. Ei vor contribui semnificativ la dezvoltarea celor mai importante resurse ale companiei noastre: oamenii şi mărcile noastre."
Paul Markovits a absolvit Universitatea Politehnică din Bucureşti şi California State University Chico şi vobeşte fluent 4 limbi străine. Liana Petre este absolventă a facultăţii "Lucian Blaga" din Sibiu - specializarea Ştiinţe Economice - şi a Universităţii Tehnice din Timiş şi deţine numeroase certificări în Managementul Resurselor Umane, eliberate de instituţii de profil din ţară şi din străinătate.
Heineken România deţine cel mai diversificat portofoliu de mărci care acoperă toate segmentele pieţei din România: Heineken, Ciuc Premium, Golden Brau, Neumarkt, Bucegi, Edelweiss (import), Zipfer (import), Gösser, Schlossgold, Silva, Gambrinus, Harghita şi Haţegana. Heineken România are patru fabrici în Miercurea Ciuc, Constanţa, Craiova, Târgu Mureş.