Senior Interactive, una dintre cele mai puternice agenţii independente full-service de comunicare interactivă din România, şi Wrigley România, lider pe segmentul chewing-gum, anunţă continuarea colaborării şi în 2009 pentru comunicarea online a brandurilor din portofoliul Wrigley în România şi în regiunea balcanică. Wrigley Balkan East a început colaborarea cu Senior Interactive în luna martie 2008, în scopul optimizării prezenţei online a brandurilor Orbit, Winterfresh, Airwaves şi Juicy Fruit.
Mihai Tătaru, Managing Director Senior Interactive, a declarat: "Colaborarea cu Wrigley ne-a dat ocazia să demonstrăm ce putem. Am fost provocaţi să gândim pe termen lung şi să livram rezultate. Am construit la nivel strategic în ultimul an şi resemnarea contractului ne dă ocazia să fim consecvenţi şi să punem în practică paşii pe care i-am gândit împreună. Aşteptăm cu nerăbdare lansarea proiectelor în lucru. Miza noastră este să susţinem şi în acest an, cu rezultate pe masură, încrederea pe care clientul o acordă comunicării îin mediul online."
Carmen Dincă, Marketing Manager Wrigley Balkan East, a declarat: "Suntem conştienţi de importanţa prezenţei în mediul online a brandurilor din portofoliul nostru şi de posibilitatea de comunicare interactivă cu segmente bine definite de consumatori pe care acest mediu le permite. Rezultatele obţinute în urma proiectelor desfăşurate anul trecut cu sprijinul Senior Interactive ne-a determinat să continuăm colaborarea şi în acest an".
În prezent, Senior Interactive lucrează la trei noi proiecte pentru brandurile Wrigley"s, ce urmează să fie lansate în următoarele două luni.
Senior Interactive, membră a Senior Group, este una dintre cele mai puternice agenţii independente full-service de comunicare interactivă din România, cu o cifră de afaceri în 2008 de peste 1,1 milioane euro. La 6 ani de la înfiinţare, Senior Interactive are una dintre cele mai mari echipe dedicate comunicării online din piaţa românească de profil - peste 40 de angajaţi în 8 departamente. Principalele servicii oferite sunt: consultanţă şi strategie de comunicare online, mecanisme de campanii online, web design şi web development, integrare cu campanii şi promoţii offline, search engine optimization, dezvoltarea de advergames şi online media planning.
Wrigley România este leader în segmentul de dulciuri cu o cotă de piaţă în valoare de 81% ( sursa : Nielsen Feb. 2009, segment fără ciocolate şi biscuiţi), cu un portfoliu ce conţine atât produse din segmentul de gumă de mestecat cât şi bomboane.
Wrigley România a avut o creştere de 15% a turnoverului în 2008 în comparaţie cu anul 2007, şi are o echipă de 195 de asociaţi. Wrigley România este locaţia care coordonează regiunea Balkan East şi acoperă : România, Bulgaria , Macedonia, Albania şi Kosovo.