• Peste 8 milioane de noi utilizatori pot acum accesa 118 800 ca urmare a noilor acorduri de interconectare
Furnizorul serviciului universal al abonaţilor de telefonie 118 800 "InfoClick" , desemnat de ANCOM, a anunţat, ieri, că registrul abonaţilor şi serviciul de informaţii privind abonaţii a devenit acum accesibil si pentru cei aproximativ 8 milioane de utilizatori ai reţelelor "Cosmote", "Zapp", "RCS&RDS" şi "Atlas Telecom", ca urmare a noilor acorduri de interconectare dintre "InfoClick" şi operatorii de telefonie. Numărul este apelabil şi din reţelele "Vodafone", "Orange", "Romtelecom" şi "UPC".
Registrul abonaţilor oferă cea mai complexă bază de date la nivel naţional şi cuprinde datele de contact ale abonaţilor individuali sau companii provenind din toate reţelele de telefonie fixă şi mobilă din România şi care au fost de acord ca acest date să fie făcute publice. Detaliile de contact ale abonaţilor includ numere de telefon din reţeaua naţională fixă sau mobilă, numere de fax şi alte date de identificare precum adresa poştală.
Baza de date a serviciului universal de telefonie, actualizată în mod constant, cuprinde date de contact ale abonaţilor din cele mai variate domenii, de la cabinete medicale, cinematografe, restaurante, companii de taxi, până la saloane de înfrumuseţare, case de traduceri sau hoteluri.
Numărul naţional scurt 118 800, devenit operaţional începând cu 31 octombrie 2009, este în concordanţă cu planul naţional de numerotare din România şi cu legislaţia Europeană implementată în toate statele europene.
"118 800, cel mai extins registru al abonaţilor din România, oferă datele actualizate ale abonaţilor persoane fizice, companii şi instituţii publice, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână. Registrul este un serviciu prin care companiile, liber profesioniştii, consultanţii şi alţi reprezentanţi ai mediului profesional se pot promova în mod gratuit potenţialilor parteneri de afaceri," a declarat Kostas Papadopoulos, General Manager, InfoClick.