Sphera Franchise Group (SFG) aniversează astăzi 5 ani de la listarea pe Piaţa Reglementată a Bursei de Valori Bucureşti, potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei.
Conform sursei citate, capitalizarea Sphera Franchise Group, ieri, era de 494 milioane lei.
"Sphera Franchise Group este o poveste antreprenorială de succes, de 28 de ani, când am deschis în România primul restaurant al unui lanţ global. Aniversarea a 5 ani de la listarea noastră la Bursa de Valori Bucureşti este un moment important, de care suntem mândri, o dovadă că suntem o companie de încredere, cu perspective solide pe termen lung, bazată pe dezvoltare constantă. Strategia noastră este construită pe fundamente sustenabile şi suntem orientaţi către viitor, fiind conştienţi de impactul pe care îl are o companie de talia noastră, precum şi de standardele ridicate pe care le implică listarea la bursă. Vom continua să creştem şi să aducem valoare tuturor stakeholderilor, de la consumatori şi investitori, la colegi şi comunităţile în care activăm", a declarat Călin Ionescu, CEO, Sphera Franchise Group.
"Sphera Franchise Group a fost prima companie din domeniul foodservice care s-a listat la bursă, având în portofoliu unele dintre cele mai cunoscute reţele de restaurante din România. Debutul pe Piaţa Reglementată din 2017 a oferit investitorilor posibilitatea de a deţine acţiuni la unele dintre cele mai mari lanţuri de restaurante la nivel internaţional, KFC, Pizza Hut şi Taco Bell, şi ne bucurăm că astăzi sărbătorim o nouă etapă atât de importantă în progresul său. În aceşti cinci ani, Sphera a evoluat la Bursa de Valori Bucureşti, iar o dovadă a acestei dezvoltări susţinute este includerea, de anul acesta, a acţiunilor companiei în indicii FTSE Russell dedicaţi Pieţelor Emergente, FTSE Global Micro Cap. Le urăm succes în următorii ani şi îi felicităm pentru toate reuşitele de până acum", a declarat Adrian Tănase, CEO Bursa de Valori Bucureşti.
Sphera va continua strategia de dezvoltare, urmând să deschidă noi restaurante şi să investească în modernizarea celor existente. În acest moment se află în lucru, în diverse stadii, aproximativ 10 restaurante, pe toate brandurile, care vor fi deschise până la finalul anului 2023, în România şi în Italia. În ceea ce priveşte investiţiile, bugetul pentru 2022 include, pe lângă cele 15,5 milioane EUR pentru deschideri, alte 4,5 milioane EUR, pentru digitalizare şi remodelări, astfel încât restaurantele să fie la cele mai noi standarde ale francizorului în termeni de design, arată sursa citată.
1. Multi investitori s au prajit cu SFG ,cu promovare
(mesaj trimis de Popa L în data de 09.11.2022, 16:59)
SFG se promoveaza agresiv si (nu stiu cum sunt produsele ) dar de fapt vinde numele brandurilor si speranta ca aceste branduri sunt sigure ,ca fast food merge puternic in Romania .Si ce vedeti daca urmariti acest istoric ? Strategie pump and dump pura ,nesanctionata si nici comentata . Dupa promovare agresiva urmeaza ....caderi ale actiunilor la bursa controlate prin market makeri si politica zero sau minim dividend inca de la infiintare . Recomand prudenta investitorilor individuali !