Pentru prima dată în 12 ani, Premiul Golden Lion a fost câştigat de o companie italiană. La ediţia a 53-a a Festivalului Internaţional de advertising de la Cannes, Indesit Company a câştigat Premiul Golden Lion pentru spotul TV realizat pentru promovarea maşinii de spălat Ariston Aqualtis.
Bazat pe o idee a agenţiei Leo Burnett Italy sub îndrumarea Directorului de creaţie executiv, Enrico Dorizza, imaginaţia unui copil transformă forma hubloului unei maşini de spălat Aqualtis într-o enormă şi încântătoare fereastră a unei lumi subacvatice animată de pilote care arată ca peştii calcan enormi, eşarfe ca meduze, cămăşi legănându-se ca algele de mare şi jeanşi care arată şi se mişcă precum rechinii.
Campania video a fost produsă de FilmMaster cu animaţie CGI realizată de BUF, casa de post producţie de top în Europa, care a furnizat, printre altele, şi efectele speciale pentru "Întoarcerea lui Batman". Spotul a fost regizat de Dario Piana, care a folosit o cameră de filmare cu telecomandă controlată sub apă, într-o pis-cină specială pentru a reproduce caracteristicile vieţii sub-acvatice. O echipă de scafandri au filmat materialul live, care a fost apoi mixat în post producţie cu animaţia creată de BUF. Imaginile miraculoase au fost şi mai mult evidenţiate de muzica lui Vangelis - Ask the Mountains.