Fanta Mango Beat cu gust de mango este cel mai recent produs care s-a alăturat, începînd cu această lună, celorlalte arome Fanta deja existente pe piaţa românească. Într-un ambalaj cu un design vesel colorat, Fanta Mango Beat este noua aromă lansată în spiritul "Bamboocha". Şi pentru că Fanta Mango Beat nu este numai o băutură răcoritoare, ci o invitaţie la distracţie, bucurie, aventură, lansarea ei reaminteşte consumatorilor că "Bamboocha" nu este un produs, ci o stare de spirit. Bazat pe platforma globală de comunicare lansată anul trecut pentru brand-ul Fanta, spotul pentru Fanta Mango Beat este adaptat în România de către McCann Erickson. Jimmy şi Little Bruddah - fratele său, ne îndeamnă să fim Bamboocha şi să descoperim senzaţii noi cu Fanta Mango Beat: îndrăzneală şi dorinţă deviată, exuberanţă, plăcerea de a nu rezista tentaţiilor.
Petre Sandru, director de operaţiuni pentru Coca-Cola România şi Moldova, a declarat: "Fanta este al doilea brand ca mă-rime al Companiei Coca-Cola şi continuă să crească în popularitate printre tinerii cărora li se adresează. Pentru că adoles-cenţii îşi doresc noi şi noi experienţe am lansat Fanta Mango cu o aromă exotică, foarte apreciată de ei. Fanta Mango Beat invită tinerii să fie Bamboocha şi să fie mereu deschişi posibilităţilor pe care viaţa ni le oferă".