• Global Head of Media la Synovate, Steve Garton va vorbi în cadrul seminarului dedicat Communication Planning-ului despre provocările şi oportunităţile pe care le au companiile şi brandurile în lumea user-generated content.
Steve Garton este încă un nume de prim rang pe care IAA România îl aduce la primul summit al organizaţiei. Global Head of Media la Synovate, Steve Garton va susţine pe data de 27 septembrie 2007, la Palatului Parlamentului o prezentare care îşi propune să evidenţieze provocările şi oportunităţile pe care le au companiile şi brandurile pe masura ce publicul lor tinta intra in contact cu mediile digitale.
"În această eră, odată cu apariţia site-urilor cu conţinut generat de consumator, informaţia este tot mai fragmentată şi poate fi controlată de către consumator. Studii ale tendinţelor din media internaţională efectuate de Synovate indică mai degrabă nevoia brandurilor de a petrece timp cu consumatorul, decât cumpărarea unui spaţiu de expunere în orice media. De fapt, din moment ce domină atenţia parţială, termenul "publicitate" ar trebui înlocuit de "comunicare", adică de un proces interactiv, care implică ambele părţi", a declarat Steve Garton. În acest context, în cadrul prezentării acestuia vom arunca o privire asupra comportamentului de consum şi vom analiza modalităţile prin care consumatorii fac faţă diverselor medii informatice, şi vom încerca să demonstrăm cum şi în ce fel difuzarea unui mesaj capătă importanţă. "Într-o epocă în care brandurile fac parte din experienţa noastră, mediul interactiv al Internetului prezintă o oportunitate unică pentru consumator de a participa şi chiar de a lua parte la dezvoltarea unui brand", continuă el.
Despre Steve Garton
Steve Garton a lucrat atât de partea clientului, în companii importante cât şi în agenţii de publicitate, a fost publisher, dar a lucrat şi în cercetare. Poziţiile ocupate l-au purtat prin Marea Britanie, Australia, Asia şi Pacific. A dezvoltat servicii complete pentru medii precum Internet, şi a pus bazele unor chestionare multi-regionale cum ar fi PAX, modalitatea prin care se măsoară audineţele largi în Asia, Pacific, Orientul Mijlociu şi nu numai.
Steve Garton este interesat foarte mult de descoperirea unor insight-uri noi în relaţia dintre mediile de comunicare şi publicuri, dar şi de modul în care tehnologia digitală va influenţa viitorul publicităţii.
De asemenea, Steve Garton apare deseori ca speaker la marile evenimente internaţionale şi conduce un MA în cadrul Universităţii Oxford.
Despre summitul IAA
Summit-ul European al International Advertising Association va avea loc în perioada 26-28 septembrie, la Palatul Parlamentului. Desfăşurat sub tema "Europe. Continuous Change," Summitul îşi propune să promoveze teme de discuţii de interes pentru industria de marketing şi comunicare din Europa şi din România plecând de la "Cum se prefigurează viitorul Europei; Noutăţi şi cele mai bune practici din regiune, din Europa sau dintr-un anumit domeniu, etc.;
Ce trebuie să facă industria pentru Un sistem viabil de auto reglementare? Cum inspiri excelenţa în comunicare; Unde ar trebui să se facă planificarea comunicării?".
Printre cei care şi-au confirmat prezenţa se numără: Charles Stopford (Director, Global Media, Unilever), Nick Waters (Chief Executive Officer, MindShare EMEA), Steve Garton (Global Head of Media, Synovate), Carla Michelotti (Executive Vice President - Leo Burnett Worldwide, IAA Vice President, Government Affairs and Self Regulation), Philip Thomas, (CEO, Cannes Lions International Advertising Festival), Adrian Sârbu (Regional Director, Central Media Enterprise, Chairman and CEO, PROTV Romania, Czech Republic and Slovakia), Deborah Malone, Publisher, inter national ist, Jean-Pierre Teyssier (Chairman, European Advertising Standards Alliance), Santiago Gowland (Global Director of CSR, Unilever), Solange Montillaud Joyel (Project Director, United Nations Environment Program), Wally Olins (The Branding Guru), Diana Verde Nieto (Founder, Clownfish), Anthony Kleanthous (Strategic Advisor, WWF), Karin Lailani (Senior Vice President Marketing, Interface Flor), Tony Pigott (Global CEO, EthosJWT ), Richard Hunt (Founder, Registrra - Czech Republic), Mihaela Ungar (President, Romanian Advertising Counsel), Daniela Krautsack (Managing Director, Magic Moments / a MediaCom Unit), Joseph Ghossoub (President, IAA Worldwide), Erich Buxbaum (President, IAA Europe), Lakish Hatalkar (Integrated Communication - Procter & Gamble CEEMEA), Davis Hodge (Rapporteur for the International Chamber of Commerce Task Force on Marketing and Advertising Self-Regulation), Razvan Popescu (President, Romanian National Audiovisual Counsel).
Site-ul dedicat al Summitului IAA, www.iaaeurosummit2007.eu, oferă informaţii up-to-date referitoare la programul şi înscrierea participanţilor la summit.