STUDIU: Aproximativ 50% dintre români se aşteaptă ca economia României să revină la normal după cel puţin un an

C.B.
Miscellanea / 6 aprilie 2020

Aproximativ 50% dintre români se aşteaptă ca economia României să revină la normal după cel puţin un an

Aproximativ jumătate dintre românii intervievaţi se aşteaptă ca economia României să revină la normal după un an de la încheierea stării de urgenţă, iar după această perioadă mai mult de două treimi (69%) îşi doresc să meargă la mare sau la munte, arată un studiu realizat de agenţia de comunicare cu ADN digital, Republika.

Potrivit sursei citate, 28% dintre românii intervievaţi doresc să meargă la concerte sau festivaluri, iar alte 28% în vacanţe, în afara ţării.

Studiul prezintă impactul pe care criza pandemică COVID-19 îl are şi îl va avea asupra consumatorilor din România. Totodată, arată schimbarea anumitor obiceiuri de consum ale românilor, precum şi adaptarea acestora după terminarea stării de urgenţă, pentru a ajuta brandurile să răspundă corespunzător contextului global, cu măsuri locale.

"La 54% dintre români au intervenit schimbări în ceea ce priveşte locul de muncă. Cele mai mari schimbări sunt legate de faptul că lucrează de acasă (34,8%) şi că li s-a redus programul de muncă - 23,9%, iar 14,3% erau deja în şomaj tehnic la finalul lunii martie", se menţionează în comunicat.

Potrivit studiului, în contextul pandemic Covid-19, aproape 94% din români nu ies deloc din casă sau o fac mult mai rar. "Aproape 30% din cei intervievaţi au declarat că îi ajută să facă cumpărături online pentru a avea o dispoziţie mai bună, pe 68% îi ajută filmele şi aproape 50% din români au găsit dulciurile, snacks-urile şi cafeaua ca soluţie potrivită în această perioadă", mai arată studiul.

Aproape două treimi (60%) din românii intervievaţi au declarat că vor susţine mult mai mult în viitor producătorii locali de alimente, iar 30% susţin că vor cumpăra mai mult online în viitor produse de igienă şi îngrijire personală, cât şi pentru curăţenie.

"Companiile trebuie să ţină pasul mai mult ca oricând cu tot ce se întâmplă, iar brandurile se adaptează din mers pentru a-şi menţine sau a-şi consolida relaţia cu publicul ţintă. Întoarcerea la "noul normal" (perioada de după încheierea stării de urgenţă) va însemna pentru multe branduri o cursă nebună pentru recuperarea volumelor pierdute în aceste luni. Cei care vor şti cum să răspundă nevoilor şi dorinţelor românilor, care vor avea deja direcţii clare de acţiune şi de comunicare vor fi avantajaţi în această cursă", a declarat Ştefania Kadima, managing partner Republika.

Sondajul omnibus a fost realizat în perioada 26 - 31 martie pe un eşantion de 1.000 de români din toată ţara, cu vârste între 18 şi 65 ani, şi prezintă impactul contextului actual asupra acestora, schimbările de comportament de consum, dar şi ceea ce românii îşi doresc în perioada imediat următoare după terminarea stării de urgenţă. Marja de eroare a studiului este de 3%, cu un procentaj de încredere de 95%.

Republika este agenţia de comunicare cu ADN digital, iar în cei 12 ani de activitate a lucrat pentru companii mari şi medii, în campanii naţionale şi internaţionale. Republika a dezvoltat peste 500 de campanii integrate & digitale, peste 7000 de site-uri şi 300 de aplicaţii digitale.

Opinia Cititorului ( 2 )

  1. eu abia astept sa merg la mare!

    si la munte!

    ba doare la bascheti de criza voastra!  

    1. Poti sa te duci dar o sa dormi In padure si pe nisip daca toate vor fi in faliment :))

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb