Compania aeriană "Emirates Airlines" a intrat pe piaţa românească în 1997, constatând un interes semnificativ al pasagerilor pentru destinaţiile acoperite.
"Am reuşit cu greu să convingem piaţa că la Dubai se poate ajunge în condiţii foarte bune făcând un stop intermediar la Istanbul sau Atena, dar avioanele din dotarea EMIRATES, serviciile excelente de la bord, rigurozitatea programului şi frecvenţa zilnică a zborurilor au determinat mare parte din pasagerii de business să opteze pentru EMIRATES mai ales pentru zborurile spre Asia, India, Japonia, China şi Australia", ne-a spus Nicolae Demetriade, preşedintele "World Travel", care reprezintă în România compania aeriană Emirates Airlines. În plus, Dubaiul prezintă o atracţie deosebită pentru români, care aleg emiratul ca destinaţie de vacanţă sau pentru "shopping".
Potrivit domnului Demetriade, "EMIRATES AIRLINES" deţine în prezent cea mai mare şi mai modernă flotă de avioane de lung curier, fiind desemnată Compania aeriană a anului pe plan mondial, pentru mai mulţi ani. În Dubai, Emirates şi-a construit propriul terminal de plecări care rivalizează cu cele mai renumite aeroporturi, având şi cel mai mare şi mai atractiv DUTY FREE din lume.
EMIRATES operează zboruri non stop între DUBAI şi mai multe destinaţii din America de Nord, aducând o atractivitate deosebită pentru pasageri.
În ceea ce priveşte planurile de viitor, Nicolae Demetriade speră ca piaţa românească să constituie un motiv de interes pentru EMIRATES de a lansa un zbor direct DUBAI- BUCUREŞTI. "Dar având în vedere capacitatea mare de transport a avioanelor EMIRATES şi strategia de operare zilnică, trebuie să fim realişti şi să înţelegem că astfel de zboruri nu vor fi rentabile", ne-a precizat domnul Demetriade.
Potrivit domniei sale, EMIRATES are în vedere strategii de atragere a traficului de pe pieţele pe care nu operează direct şi care sunt la distanţe de 4-5 ore de zbor.