Pentru a răspunde nevoii de feedback continuu şi în timp real pe care o are noua generaţie, TotalSoft a lansat o soluţie dedicată, ce promite dezvoltarea competenţelor angajaţilor, respectiv o creştere a performanţei şi motivării forţei de muncă. Soluţia vine sub forma unui modul integrat în Charisma HCM, sistemul TotalSoft pentru managementul resurselor umane.
Dacă în mod tradiţional, performanţa angajaţilor este revizuită trimestrial, bianual sau o dată pe an conceptul de feedback continuu reprezintă o metodologie care scurtează semnificativ timpul necesar procesului de evaluare. În primul rând, soluţia facilitează accesul companiei la informaţii legate de performanţa fiecărui angajat şi oferă o perspectivă în timp real a tendinţelor şi nevoilor de dezvoltare a competenţelor acestora. Pe de altă parte, un volum mai mare de feedback din partea colegilor ajută angajaţii să îşi înţeleagă mai bine propriile performanţele actuale şi să facă îmbunătăţiri.
• Cum funcţionează soluţia TotalSoft de feedback în timp real
Noua metodologie presupune transmiterea şi recepţia de feedback la fiecare câteva zile/săptămâni, în timpul sau după ce un proiect major a fost încheiat, ori chiar după fiecare interacţiune între colegi. Funcţionalităţile modulului diferă în funcţie de rolul celui care oferă sau primeşte feedback.
Astfel, departamentul de HR beneficiază de un chestionar complet personalizat, care poate include imagini şi acces complet la toate feedback-urile şi comentariile angajaţilor. Pentru angajaţi, procesul este foarte simplu şi presupune acordarea unei note şi, opţional, a unui comentariu colegului de proiect pentru care autorul feedback-ului rămâne anonim.
La rândul său, angajatul care primeşte feedback poate vedea numărul total de feedback-uri şi numărul de colegi unici de la care a primit, scorul pentru fiecare feedback în parte precum şi evoluţia scorului general lunar. Rezultatele sunt afişate într-un mod grafic, atât în rapoarte, cât şi sub formă de "dashboards", ceea ce permite managerilor să utilizeze informaţiile pentru dezvoltarea competenţelor angajaţilor şi oferirea unui mediu pozitiv şi eficient de muncă.
Conform specialiştilor, utilizarea acestei soluţii poate îmbunătăţi motivaţia angajaţilor prin reducerea ori eliminarea comportamentelor negative asociate cu evaluările de feedback, un nivel ridicat de implicare a angajaţilor (engagement) şi o rotaţie mai mică la acest capitol, precum şi o productivitate ridicată. Pe termen lung, asta se traduce într-o satisfacţie mai mare la locul de muncă şi un mediu de lucru mai propice şi eficient.
(C)
1. Nu exista
(mesaj trimis de anonim în data de 07.05.2021, 16:33)
Nu exista o nevoie de feedback permanent e o găselniță.