Prin intermediul programului său internaţional de muzică, Electronic Beats, Deutsche Telekom face un parteneriat cu Gorillaz pentru "a da viaţă unei noi dimensiuni muzicale" în Europa. Obiectivul este de a folosi noi tehnologii pentru a crea noi experienţe muzicale, potrivit unui comunicat al companiei.
"Magia Gorillaz constă în faptul că ei sunt reali şi virtuali deopotrivă, un aspect pe care echipa inovatoare a Telekom Electronic Beats îl înţelege pe deplin", a declarat Niamh Byrne, Eleven Management, compania de impresariat artistic din Londra, susţinând că "aceştia au dat dovadă de încredere şi curaj, ajutându-ne să transformăm o viziune în realitate."
Wolfgang Kampbartold, vicepreşedintele internaţional din cadrul Dreutsche Telekom precizează: "Pentru Deutsche Telekom, viaţa este despre experienţe împreună, iar în calitate de proprietar şi operator al uneia dintre cele mai avansate reţele 4G din lume, are datoria digitală de a permite oamenilor să experimenteze puterea tehnologiei conectate de a transforma. Suntem foarte mândri de propunerea din partea trupei de a beneficia de puterea Telekom Electronic Beats pentru a permite unui număr cât mai mare de persoane să împărtăşească această nouă dimensiune muzicală semnată Gorillaz".
Compania mai relatează: "Pentru a marca nou album al trupei, Humanz, care va fi lansat pe 28 aprilie, Deutsche Telekom va demara o campanie pentru a demonstra modul în care folosirea creativă a noilor tehnologii poate stimula experienţele muzicale. Prima dintre aceste iniţiative va consta într-o aplicaţie inovatoare AR care permite utilizatorilor să acceseze conţinut Gorillaz în exclusivitate. De asemenea, sunt programate şi concerte în exclusivitate în câteva dintre zonele importante pentru Telekom".
Referindu-se la acest parteneriat, Jamie Hewlett, co-creatorul trupei virtuale Gorillaz, a spus că parteneriatul cu Deutsche Telekom le-a permis să experimenteze, să exploreze şi să le transforme visurile în realitate.