Tempo PR a câştigat Aur la IPRA Golden World Award, cea mai importantă competiţie internaţională de PR, pentru campania de lansare a Laptelui Proaspat Danone. Tempo devine astfel singura agenţie din România premiată cu Aur la categoria "lansare de produs" din cadrul acestei competiţii mondiale, cu o tradiţie de 17 ani.
Cu drag, pentru tine!, campania de lansare a Laptelui Proaspat Danone, a fost selecţionată dintr-un numar record de înscrieri. Nivelul competiţiei din acest an a fost unul foarte ridicat, Preşedintele juriului, Michael Regester, apreciind că "lucrările înscrise în acest an la Golden World Awards sunt o dovadă a excelenţei în practicarea acestei meserii peste tot în lume".
Tempo va primi trofeul oficial şi Certificatul de Excelenţă în cadrul Galei Golden World Awards, pe care IPRA o va organiaza la Londra, pe 6 noiembie 2007.
Valoarea campaniei "Cu drag, pentru tine" a fost recunoscută şi în cadrul altor competiţii de profil, adjudecându-şi o nominalizare la categoria "Consumer marketing", la Gala SABRE Awards de la Barcelona şi un Argint în cadrul Galei PR Awards 2006 de la Bucureşti. Aurul de la IPRA este cea mai înaltă distincţie de PR pe care o poate obţine o campanie.