Compania farmaceutică Terapia Ranbaxy anunţă lansarea a două noi game de produse - Faringo şi Aspacardio.
Dragoş Damian, CEO Terapia Ranbaxy a declarat că "suntem preocupaţi permanent de găsirea de noi formule, mai eficiente şi mai bine calibrate pe nevoile diferite ale diverselor categorii de pacienţi. Cele două game de produse pe care le lansăm la finalul anului 2010 răspund acestor deziderate". Domnia sa a continuat, precizând că "în realizarea gamei Faringo am utilizat o serie de extracte din plante naturale, care suntem convinşi că vor fi extrem de bine primite de către pacienţii români, datorită beneficiilor terapeutice excepţionale şi a lipsei efectelor secundare. Gama Aspacardio adresează mai eficient nevoile specifice ale diferitelor categorii de pacienţi".
Pe lângă celebrul deja, Faringosept - medicamentul "responsabil" pentru 86% din exporturile Terapia Ranbaxy, care a adus companiei 13 milioane de euro în 2010 numai de pe pieţele externe - pacienţii afectaţi de bolile de sezon au acum la dispoziţie FaringoImun, un supliment alimentar cu extracte de plante. Preţul recomandat pentru utilizatorul final este de 23 de lei.
Aspacardin prezintă noua gamă Aspacardio: Aspacardio Q10, Aspacardio Q10 Extra Forte, Aspacardio Omega3 şi Aspacardio Mix Omega3+ Q10 sunt noile arme furnizate pacienţilor în lupta pentru păstrarea sănătăţii inimii şi a vaselor de sânge, de către Terapia Ranbaxy.
Compania are în plan introducerea pe termen scurt a unui număr de 12 medicamente noi, din care două sunt produse inovatoare.