La trei luni de la intrarea pe piaţă, THE PRACTICE îşi face bilanţul. Pe 15 noiembrie 2006, THE PRACTICE devenea operaţională. Noua companie de PR, o iniţiativă antreprenorială a Gabrielei Lungu, a Ioanei şi a lui Ştefan Iordache, pornea atunci la drum cu o echipă de patru consultanţi, un client în portofoliu şi un parteneriat cu grupul de comunicare Leo Burnett. Până astăzi, compania de relaţii publice aproape şi-a dublat echipa: de la cei patru oameni cu care a început, agenţia a crescut la şapte în prezent. Managementul agenţiei precizează că în perioada următoare intenţionează să angajeze încă doi oameni, pentru a optimiza volumul de activităţi şi ritmul de lucru în agenţie.
În ordinea în care s-au adăugat portofoliului agenţiei, aceşti clienţi sunt: Mol România, Abbott Laboratories cu programul REDUCTOSTART, SAP România, Carpatcement Holding, GE Money România cu cele trei companii Domenia Credit, Estima Finance şi Motoractive Leasing, Interbrew România cu un program foarte interesant pentru Bergenbier, Lerida cu brandurile Bombay Sapphire, Bacardi, Martini şi Dewar"s, Brailact cu brandul Brenac şi Asociaţia Erudio cu programul Erisma. Agenţia oferă servicii de PR pe bază contractuală şi pentru două dintre companiile din grupul partener: agenţia de publicitate Leo Burnett şi compania de media Starcom.
Toate aceste companii şi branduri reprezintă clienţi de consultanţă permanentă sau de programe pe termen lung, pentru care agenţia oferă servicii specializate de relaţii publice, din domeniul comunicării corporative şi de marketing, dar şi servicii adiţionale de comunicare, ce decurg din activitatea de relaţii publice.
Agenţia THE PRACTICE - powered by Leo Burnett este o companie de consultanţă în relaţii publice axată puternic pe strategie şi creativitate, dedicată construirii şi protejării celor mai de succes branduri din România, fie ele locale sau internaţionale. THE PRACTICE lucrează în baza unor parteneriate pe termen lung, în viziunea specialiştilor companiei acesta fiind modul de lucru cel mai eficient cu o agenţie de relaţii publice. Agenţia activează în colaborare cu grupul Leo Burnett, unul dintre cele mai importante şi mai apreciate grupuri de comunicare din România.