Compania Tnuva a anunţat că divizia sa din România nu îşi va înceta activitatea nici în acest an, în pofida aşteptărilor, transmite cotidianul IsraelNN, citat de Agerpres.
Compania este afectată de criza economică din estul Europei, ce a avut un impact negativ şi asupra diviziei sale din România, care se ocupă cu fabricarea şi comercializarea produselor din lapte. Vânzările au scăzut cu 7%.
Pe 2008, "Tnuva" România a raportat pierderi de 50 de milioane. Conform unui raport Haaretz, compania are de gând să-şi diminueze această pierdere, concentrându-se pe oraşele mari şi întrerupând operaţiunile din celelalte oraşe, care presupun costuri ridicate pentru logistică. Tnuva România doreşte de asemenea să reducă diversitatea produselor pentru a se concentra pe produsele care oferă anumite avantaje: lapte, lapte cu ciocolată, smântână şi brânză.
Compania "Tnuva" România, cu o investiţie de 55 milioane de euro, a fost lansată după 2 ani şi jumătate de cercetări aprofundate, dezvoltare a planurilor strategice şi construirea fabricii Tnuva, un proiect greenfield, realizat în conformitate cu cele mai exigente norme ale Uniunii Europene. În doar un an şi jumătate de la lansare, Tnuva a lansat mai mult de 50 de produse, şi, conform unui audit oficial, a devenit numărul 3 pe piaţa produselor lactate proaspete din România. Brandul Tnuva se bucură de o recunoaştere de mai mult de 80%.