Compania Tymbark Maspex România, producător al sucurilor Tymbark, estimează pentru anul viitor o cifră de afaceri cu 20% mai mare ca în 2007, la peste 61 milioane de euro, a declarat preşedintele companiei Krzysztof Grabowski, citat de NewsIn. Tymbark Maspex a anunţat pentru 2007 o cifră de afaceri estimată la aproximativ 51 milioane de euro, în creştere cu aproximativ 20% faţă de anul trecut, când a fost atins un nivel de 43 milioane de euro, iar pentru 2008 vizează afaceri în creştere de până la 61 milioane de euro. Potrivit reprezentanţilor companiei, cele mai recente investiţii realizate de Tymbark Maspex România s-au ridicat la valoarea de şapte milioane euro.
Tymbark Maspex România a lansat recent, sub marca Tymbark, Linia de Multivitamine, singura de acest tip de pe piaţă, care este disponibilă de la jumătatea lunii noiembrie, în trei sortimente: Tymbark Multivitamine Nectar, Tymbark Multivitamine cu Magneziu şi Tymbark Multivitamine Cocktail Roşu. Potrivit datelor AC Nielsen, Tymbark Maspex este lider pe segmentul de nectaruri, cu o cotă de 35,3%.
În prezent, Tymbark Maspex România produce în fabrica sa de la Vălenii de Munte toate sucurile Tymbark, sucul de morcovi şi fructe Tedi, nectarurile Carotella, nectarurile Ciao, precum şi produsele instant din gama La Festa (Cappuccino La Festa, Ciocolata Caldă La Festa, La Festa 3în1).
Tymbark Maspex este prezentă în România din anul 1996, atunci fiind cunoscută sub denumirea de La Festa International, operaţiunea de rebranding având loc în anul 2006. Compania are un număr aproximativ de 600 de angajaţi şi deţine o fabrică la Vălenii de Munte, certificată ISO 9001/2000.