• Surecheck este rezultatul noii tehnologii Gold Gel Reagent
Distribuitorul de produse parafarmaceutice "UniComs" Ltd din Bulgaria, lansează pe piaţa românească noul test de sarcină Surecheck ce asigură o acurateţe de peste 99% datorită noii tehnologii Gold Gel Reagent. Surecheck este tipul de test "casetă" - cel mai utilizat la nivel mondial. În Bulgaria, compania deţine o cotă de piaţă de peste 50% în vânzări la acest produs, performanţă ce conducerea societăţii îşi doreşte să o obţină şi pe piaţa noastră.
Christofor Ivanov, country manager al "UniComs Româ-nia", a declarat ieri într-o conferinţă de presă: "Piaţa este aglomerată cu produse accesibile, care nu sunt diferenţiate în mintea consumatorului; suntem convinşi că îmbunătăţirile semnificative aduse de Surecheck vor fi remarcate de consumatori". Domnia sa ne-a informat că probabilitatea unei erori la acest test este redusă la minim. Produsul prezintă avantajul că poate fi folosit în orice moment al zilei, poate fi folosit cu uşurinţă datorită formei de prezentare, iar pachetul de vânzare conţine şi un calendar.
Până la sfârşitul acestei luni, Surecheck va fi disponibil pe întreg teritoriul ţării în principalele farmacii la un preţ recomandat partenerilor de către companie, de 8,8 RON.
Compania "UniComps" Ltd a fost înfiinţată în 1998, în Bulgaria, desfăşurându-şi activitatea în domeniul distribuţiei de produse parafarmaceutice (produse de frumuseţe şi nutriţie, de îngrijire, de control al greutăţii, produse dermatologice, contraceptive şi pentru sănătatea reproductivă, produse pentru igiena personală, contra fumatului şi produse cosmetice). "UniComs" Ltd are capital integral privat şi deserveşte peste 2400 de clienţi farmacii din Bulgaria. Din 2002, "UniComs" evoluează ca şi companie de marketing, care dezvoltă şi promovează produse de lifestyle şi sănătate.