UniCredit este partenerul principal al proiectului Finance 4 Social Change (F4SC) prin programul său Banking cu Impact Social (Social Impact Banking - SIB).
Proiectul F4SC, care este finanţat prin Programul transnaţional Danube al UE (EU Transnational Danube Program), îşi propune să identifice, să sprijine şi să premieze antreprenorii sociali, printr-un proces de selecţie bine structurat, care implică aproximativ 250 de participanţi. Acesta oferă o platformă perfectă pentru UniCredit SIB de a sprijini direct antreprenoriatul social ca motor al dezvoltării sociale şi al progresului în diferite ţări în care grupul este prezent, printre care: Austria, Bulgaria, Croaţia, Germania, Ungaria, România, Serbia şi Slovacia.
Proiectul a fost conceput pentru a sprijini activităţile economice care genereză schimbări pozitive în regiunea Dunării, graţie activităţilor atent concepute, cu scopul principal de a deschide calea pentru mai multă inovaţie socială şi dezvoltarea întreprinderilor sociale.
Colegii din cadrul UniCredit vor participa la atelierele Concursului pentru Planuri de Afaceri cu Impact Social, o parte esenţială a proiectului F4SC, oferind participanţilor expertiza şi mentorat. În plus, vor participa şi în juriul care va selecta cele patru proiecte câştigătoare în sesiunile de pitching din 2021.
Roberta Marracino, şeful ESG Strategy & Impact Banking la UniCredit, declară: "La UniCredit, ESG este o parte esenţială din ADN-ul nostru şi a strategiei de afaceri a băncii. Aceasta include un angajament puternic faţă de problemele sociale, unde avem ambiţia de a contribui la stimularea schimbării, oferind sprijin concret antreprenorilor şi iniţiativelor cu un impact social pozitiv semnificativ. Proiectul Finanţare pentru schimbări sociale este un astfel de exemplu, care ne ajută să ne implicăm şi să oferim sprijin concret şi semnificativ diferitelor comunităţi în care operăm. "
Ramona Costache, Director Social Impact Banking, UniCredit Bank: "Aceste proiecte pot juca un rol semnificativ în creşterea calităţii vieţii atât pentru cetăţenii români, cât şi pentru mediul de afaceri românesc. În UniCredit România ne preocupă impactul social şi de mediu al produselor noastre şi avem clare obiective de impact social în proiectele pe care le finanţăm sau le susţinem cu competenţele valoroase ale colegilor noştri. Credem cu tărie că România are nevoie de proiecte cu impact social, indiferent de mărimea lor sau de modul în care acestea sunt aduse în societate (prin ONG-uri, întreprinderi sociale sau iniţiative cum este şi Proiectul Finanţare pentru schimbări sociale, căruia ne-am alăturat cu mult entuziasm."
1. fără titlu
(mesaj trimis de Marius în data de 22.10.2020, 13:00)
Doamna Marracino,
Deschideti un DEX al limbii romane si cititi acolo ce inseamna ADN.
Sigur pe viitor nu o sa mai spuneti/scrieti astfel de prostii.