În urmă analizării situaţiei reclamaţiilor primite de UNIQA Asigurări în anul 2015, acestea au scăzut cu 68% faţă de anul 2014, se arată într-un comunciat de presă al companiei.
"Ceea ce a contribuit la scăderea semnificativă a numărului petiţiilor a fost identificarea cauzelor frecvente şi aplicarea măsurilor pentru diminuarea factorilor declanşatori", scrie sursa citată.
Între măsurile interne implementate de UNIQA Asigurări care au condus la diminuarea numărului de petiţii s-au numărat optimizarea proceselor, produselor şi serviciilor în conformitate cu nevoile clienţilor, implementarea unui standard în privinţa perioadei de plata a dosarelor de dauna şi eficientizarea comunicării cu clienţii, se arată în comunicatul companiei.
"Ne bucurăm să vedem rezultatele demersului nostru şi ne vom concentra în continuare atenţia asupra măsurilor pentru creşterea satisfacţiei clienţilor UNIQA. Ne propunem să fim prima opţiune în momentul încheierii unei poliţe de asigurare, garantând cu seriozitate, promptitudine şi calitatea serviciilor oferite." a declarat Franz Weiler, CEO UNIQA Asigurări.