Vânzările Aviva România, prin intermediul forţei directe de vânzări, au crescut în primele 6 luni ale acestui an, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit datelor companiei.
"În 2010, românii au continuat să-şi reevalueze necesităţile financiare şi cheltuielile", a declarat Mihai Popescu, CEO AVIVA România.
Domnia sa a adăugat "Ne bucurăm că responsabilitatea individuală faţă de viaţă şi familie este în creştere, protecţia câştigând un loc esenţial în lista de priorităţi. Astfel, nivelul sumelor asigurate ale poliţelor vândute în 2010 a crescut şi implicit, cel al primelor medii".
Subscrierile Aviva Asigurări de Viaţă au scăzut cu 17% în primele şase luni, la circa 40 milioane de lei, pe fondul reducerii vânzărilor pe segmentul bancassurance, rezilierilor de poliţe şi modificării modului de calcul a primelor anualizate, potrivit datelor companiei.
AVIVA a investit până în prezent 243 milioane de lei în dezvoltarea companiilor din România şi în acest moment este în curs de mărire al capitalului cu încă 7 milioane de euro. În plus totalul activelor administrate a atins nivelul de 600 milioane lei, la jumătatea anului 2010 înregistrând o creştere de 21,4% faţă de nivelul anului trecut.