Vânzările mărcii Chevrolet în România au crescut cu 122% în primul semestru, până la 6.115 unităţi, iar în Europa Centrală şi de Est, vânzările mărcii au urcat cu 61%, până la peste 120.000 de unităţi, conform unui comunicat al Chevrolet Europe. În primul semestru al anului, Chevrolet a vândut 128.637 de unităţi în Europa Centrală şi de Est, în creştere cu 61% faţă de perioada similară din 2006. România a fost piaţa cu creşterea cea mai mare, însă vânzările au avansat substanţial şi în alte ţări din regiune, cum ar fi Bulgaria care a înregistrat o creştere de 82%, până la 1.290 de unităţi, sau Rusia, cea mai mare piaţă europeană pentru brand, cu o creştere de 89%, până la aproximativ 85.000 de automobile. În Ucraina, vânzările au crescut cu 37%, până la peste 20.000 de vehicule.
În Europa de Vest, Chevrolet şi-a găsit 120.126 de clienţi în primul semestru, creştere de 10,7% faţă de perioada similară a anului trecut. Cea mai mare creştere s-a înregistrat în Elveţia - 40% şi în Marea Britanie - 29%. Italia este cea mai mare piaţă vest - europeană pentru Chevrolet, cu aproape 24.000 de maşini vândute în primul semestru, urmată de Spania, cu peste 15.000 de unităţi.
"După ce ne-am lărgit gama odată cu introducerea modelului Captiva şi am adus versiuni diesel pentru Lacetti, Epica şi Nubira, atragem tot mai mulţi clienţi şi avem cea mai importantă creştere în centrul şi estul Europei", a declarat în comunicat, vice-preşedintele GM Europe pentru Vânzări, Marketing şi servicii post-vânzare, Jonathan Browning,
În România, ţinta de vânzări pentru Chevrolet este de 13.000 de unităţi anul acesta. Numărul autovehiculelor Chevrolet vândute în ţară a crescut cu 59%, de la 5.846 maşini în 2005, la 7.609 anul trecut.
Dacă anul trecut toate vehiculele Chevrolet, produse în Coreea de Sud, se vindeau prin leasing, în prezent, această modalitate de cumpărare este aleasă de mai puţin de jumătate dintre clienţii mărcii, iar restul optează pentru creditul bancar sau pentru bani gheaţă. Leasingul era o modalitate prin care persoanele fizice puteau scuti plata unei părţi din taxa vamală, însă de la începutul anului, de când taxa a scăzut, leasingul nu mai e o metodă rentabilă, au spus pentru NewsIn, reprezentanţii GM România.