Vânzările Chevrolet în România au crescut cu peste 120% în primul semestru

N.I
Ziarul BURSA #Companii #Auto / 11 iulie 2007

Vânzările Chevrolet în România au crescut cu peste 120% în primul semestru

Vânzările mărcii Chevrolet în România au crescut cu 122% în primul semestru, până la 6.115 unităţi, iar în Europa Centrală şi de Est, vânzările mărcii au urcat cu 61%, până la peste 120.000 de unităţi, conform unui comunicat al Chevrolet Europe. În primul semestru al anului, Chevrolet a vândut 128.637 de unităţi în Europa Centrală şi de Est, în creştere cu 61% faţă de perioada similară din 2006. România a fost piaţa cu creşterea cea mai mare, însă vânzările au avansat substanţial şi în alte ţări din regiune, cum ar fi Bulgaria care a înregistrat o creştere de 82%, până la 1.290 de unităţi, sau Rusia, cea mai mare piaţă europeană pentru brand, cu o creştere de 89%, până la aproximativ 85.000 de automobile. În Ucraina, vânzările au crescut cu 37%, până la peste 20.000 de vehicule.

În Europa de Vest, Chevrolet şi-a găsit 120.126 de clienţi în primul semestru, creştere de 10,7% faţă de perioada similară a anului trecut. Cea mai mare creştere s-a înregistrat în Elveţia - 40% şi în Marea Britanie - 29%. Italia este cea mai mare piaţă vest - europeană pentru Chevrolet, cu aproape 24.000 de maşini vândute în primul semestru, urmată de Spania, cu peste 15.000 de unităţi.

"După ce ne-am lărgit gama odată cu introducerea modelului Captiva şi am adus versiuni diesel pentru Lacetti, Epica şi Nubira, atragem tot mai mulţi clienţi şi avem cea mai importantă creştere în centrul şi estul Europei", a declarat în comunicat, vice-preşedintele GM Europe pentru Vânzări, Marketing şi servicii post-vânzare, Jonathan Browning,

În România, ţinta de vânzări pentru Chevrolet este de 13.000 de unităţi anul acesta. Numărul autovehiculelor Chevrolet vân­dute în ţară a crescut cu 59%, de la 5.846 maşini în 2005, la 7.609 anul trecut.

Dacă anul trecut toate vehiculele Chevrolet, produse în Coreea de Sud, se vindeau prin leasing, în prezent, această modalitate de cumpărare este aleasă de mai puţin de jumătate dintre clienţii mărcii, iar restul optează pentru creditul bancar sau pentru bani gheaţă. Leasingul era o modalitate prin care persoanele fizice puteau scuti plata unei părţi din taxa vamală, însă de la începutul anului, de când taxa a scăzut, leasingul nu mai e o metodă rentabilă, au spus pentru NewsIn, reprezentanţii GM România.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
rpia.ro
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9724
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5865
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2949
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9815
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.9201

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
cnipmmr.ro
thediplomat.ro
hipo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb