CIG Pannonia Life Insurance va realiza operaţiunile de vânzări pe piaţa românească prin intermediul activităţii transfrontaliere, model de business utilizat "cu succes" de asigurătorul ungar şi în Slovacia, care va aduce şi reduceri de costuri operaţionale, a anunţat CIG Pannonia Asigurări de Viaţă.
"Potrivit deciziilor luate de consiliul de administraţie al CIG Pannonia Life Insurance, compania a hotărât să modifice modelul de operaţiuni în ceea ce priveşte sucursala din România. Începând de luni, operaţiunile de vânzări vor fi realizate prin intermediul activităţii transfrontaliere", se arată într-un comunicat remis CIG Pannonia Asigurări de Viaţă, citat de Mediafax.
La începutul acestui an, conducerea biroului local al CIG Pannonia Life Insurance a anunţat că obiectivele urmărite în 2011 sunt creşterea notorietăţii brandului CIG în Româ-nia, extinderea reţelei de unităţi teritoriale, pregătirea agenţilor de vânzări şi dezvoltarea unui portofoliu de produse atractiv atât pentru clienţi, cât şi forţei de vânzări.
"De asemenea, urmărim diversificarea canalelor de vânzări prin încheierea de parteneriate cu brokeri şi bănci. De la începutul anului au fost deschise 16 agenţii şi până în decembrie 2011 vom ajunge la 24. Rezultatele acestor eforturi se vor vedea în partea a doua a anului", a declarat, într-o conferinţă din 22 februarie, directorul de vânzări al CIG Pannonia Asigurări de Viaţă, Elena Tutunaru.
Potrivit comunicatului, încă de la înfiinţare, în 2008, managementul CIG Pannonia Life Insurance şi-a propus să intre şi pe pieţele de asigurări de viaţă din ţările vecine.
"După lansarea companiei în Ungaria, în mai 2008, compania a intrat pe piaţa din România, în mai 2009 şi în Slovacia, în septembrie 2010. În prima jumătate a anului 2011, compania a înregistrat o cotă de 7,8% din totalul activităţilor de new business din operaţiunile derulate pe pieţele internaţionale", se arată în comunicat.
Operaţiunile din România au fost coordonate de un birou local din Bucureşti, în timp ce în Slovacia compania a fost prezentă prin intermediul activităţii transfrontaliere.
"Consiliul de administraţie a luat decizia de a implementa o serie de măsuri pentru a asigura creşterea calităţii serviciilor şi a operaţiunilor şi pentru a scădea costurile operaţionale. Cu acest scop, consiliul de administraţie a evaluat experienţa de vânzări la nivel internaţional, a analizat cele două modele şi a decis să aplice şi în România modelul utilizat pentru operaţiunile din Slovacia", se mai spune în comunicat.
CIG Pannonia Life Insurance nu iese de pe piaţa de asigurări de viaţă din România, se precizează în comunicat.
"Dezvoltarea şi automatizarea funcţiilor de susţinere a activităţii de business în sediul din Budapesta vor contribui la îmbunătăţirea continuă a administrării la nivel central, care va ajuta la atingerea obiectivelor de vânzări şi la sprijinirea activităţii din România", se menţionează în document.
Odată cu intrarea pe piaţa de brokeraj din România a Palladium, subsidiară din România a grupului Brokernet, partener al CIG Pannonia Life Insurance, subsidiara din Româ-nia are planuri de creştere pe piaţa de asigurări de viaţă.
CIG Pannonia Life Insurance a fost înfinţată la finele lui 2007 şi şi-a început activitatea comercială în Ungaria, în mai 2008.
Societatea este listată la bursa de valori din Budapesta din noiembrie 2010.
CIG Pannonia Asigurări de Viaţă a fost înfiinţată în 2009.