Frankstahl România, jucător pe piaţa de distribuţie de oţel comercial, a înregistrat o creştere de 10% a cantităţilor tranzacţionate în primele 6 luni ale acestui an, faţă de perioada similară a 2013, pe o piaţă încă afectată de criza economică, potrivit unui comunicat de presă al companiei. Cu o cifră de afaceri de 21 milioane de euro în 2013 şi peste 5000 de tone de oţel în stoc în orice moment al anului, Frankstahl se situează în primii 5 distribuitori de oţel din România.
Frankstahl România estimează o creştere la nivelul întregii pieţe de consum de oţel comecial în acest an, o industrie evaluată la peste 1,5 miliarde de euro şi 3 milioane de tone de oţel tranzacţionate anual.
"Am intrat într-o nouă etapă. 2014 este un an de recuperare pentru industria oţelului. Atât pentru noi ca vânzători, cât şi pentru producători. Estimez o creştere de 5 puncte procentuale până la finalul lui 2014 la nivelul pieţei de consum. Mizez în continuare pe relansarea domeniului construcţiilor, dar şi pe schimbarea strategiei la nivel de vânzător, pe o mai bună adaptare la noua situaţie a pietei", a declarat Romano Del Negro, Director General al FRANKSTAHL România.
După ce cantitatea de oţel tranzacţionată în primele 6 luni ale 2014 a depăşit estimările iniţiale, compania priveşte cu încredere şi a doua parte a anului. Îşi propune o creştere de 7% pentru semestrul doi al 2014 faţă de cifrele înregistrate în perioada similară a lui 2013, ca urmare a redefinirii strategiei de produs şi a prioritizării extinderii forţei de vânzări.
În plus, începând din această lună Frankstahl România lansează primul program corporate de fidelizare din industria oţelului, cu o componentă de responsabilitate socială integrată. Începând de acum, clienţii companiei vor fi recompensaţi pentru plata înainte de termen a facturilor.