Vânzările Henkel au scăzut cu 2,6% în trimestrul al treilea

F.A.
Companii / 12 noiembrie 2013

Vânzările Henkel în trimestrul al treilea au atins valoarea de 4,184 miliarde euro, în scădere cu 2,6% faţă de rezultatul înregistrat în perioada similară a anului trecut, datorită impactului cursului de schimb, de 6,7%, se arată într-un comunicat de presă.

Creşterea organică a vânzărilor, care exclude impactul cursului de schimb şi achiziţii/vânzări, a fost de 4,2%, potrivit sursei citate.

"Toate diviziile companiei au contribuit la acest rezultat: Laundry & Home Care a raportat o creştere organică a vânzărilor, + 5,5%, faţă de trim.III 2012. Pentru divizia Beauty Care, creşterea a fost de 3,1%, iar pentru divizia Adhesive Technologies creşterea organică a fost de 4,2%", precizează Henkel.

După deduceri, profitul operaţional ajustat a crescut cu 6,5%, de la 631 milioane euro la 672 milioane euro, prin contribuţia tuturor diviziilor. Profitul operaţional raportat (EBIT) a atins valoarea de 649 milioane euro, comparativ cu 586 milioane euro în trim.III 2012, se mai arată în comunicat.

Return on sales ajustat (EBIT margin) a crescut cu 1,4 puncte procentuale, de la 14,7 la 16,1%. Return on sales raportat a fost de 15,5% comparativ cu 13,6% în trim.III 2012.

Rezultatul financiar al trimestrului a crescut cu 27 milioane euro la -25 milioane euro iar tax rate a fost de 24,8% comparativ cu 24,7% in trim. III 2012. Indicatorul Câştiguri per acţiune preferenţială (EPS) a crescut de la 0,90 euro la 1,06 euro. Valoarea ajustată a fost de 1,10 euro, comparativ cu 0,97 euro în perioada de comparaţie. Raportul net working capital la vânzări a scăzut la 4,5%.

"Henkel a continuat să performeze foarte bine şi în trimestrul trei, în pofida contextului dificil de pe pieţe, reuşind să îşi accelereze creşterea organică a vânzărilor cu fiecare trimestru din 2013. Am reuşit să creştem atât câştigurile cât şi profitabilitatea, cu un EBIT margin ce a depăşit, pentru prima dată, 16%", a declarat Kasper Rorsted, CEO Henkel.

În perioada ianuarie-septembrie 2013, vânzările Henkel au atins valoarea de 12,503 miliarde euro, la nivelul perioadei de comparaţie. Creşterea organică a vânzărilor a fost de 3,6%. Profitul operaţional ajustat a crescut cu 7,8%, de la 1,791 miliarde euro la 1,932 miliarde euro, iar return on sales ajustat (EBIT margin) a crescut de la 14,3% la 15,5 %.

Câştigul net ajustat pentru primele nouă luni a crescut cu 12,6%, de la 1,203 miliarde euro la 1,354 miliarde euro. Indicatorul Câştiguri ajustate per acţiune preferenţială (EPS) a atins 3,13 euro, + 12,6% faţă de 2,78 euro în primele nouă luni ale anului precedent.

Comanda carte
fngcimm.ro
danescu.ro
raobooks.com
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
chocoland.ro
arsc.ro
domeniileostrov.ro
leonidas-universitate.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

20 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7908
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3538
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9910
Gram de aur (XAU)Gram de aur401.4137

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

erfi.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb