QuickMobile a înregistrat o creştere de 30% a vânzărilor online în primul semestru, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, rezultat susţinut în principal de segmentul de gadget-uri, se arată într-un comunicat al companiei remis redacţiei.
Potrivit acestuia, printre alţi factori care au dus la această creştere au fost lansarea Apple Watch şi a telefoanelor Samsung Galaxy S6 şi Samsung Galaxy S6 Edge, dar şi schimbarea algoritmilor Google pentru căutările de pe dispozitivele mobile.
"Creşterea puternică a vânzărilor online a fost susţinută în principal de segmentul de gadgeturi, segment care va creşte şi mai mult spre sfârşitul anului, în lunile noiembrie şi decembrie, marcate de evenimentul de shopping Black Friday şi de sărbătorile de iarnă", a declarat Tudor Ţiboc, General Manager QuickMobile.
Vedetele din primele 6 luni ale anului au fost Apple Watch şi Samsung Galaxy S6 şi Samsung Galaxy S6 Edge, pe care QuickMobile le-a adus în România în premieră, cu mai mult de o săptămână înaintea celorlalţi retaileri şi a operatorilor telecom locali.
Creşterea vânzărilor magazinului online QuickMobile.ro s-a observat şi în contextul introducerii, în luna aprilie, a noilor algoritmi Google pentru căutările de pe dispozitive mobile. La momentul anunţului Google, site-ul QuickMobile.ro era deja optimizat, ceea ce l-a poziţionat şi mai sus în căutările de pe smartphone-uri, astfel încât, în momentul de faţă, peste 40% din vânzări sunt realizate de pe dispozitive mobile.
De asemenea, oficialii QuickMobile au observat şi creşterea ponderii vânzărilor prin plata online cu cardul, în primul semestru peste un sfert din vânzări fiind realizate prin această metodă.
"În prezent aproximativ 30% dintre comenzile realizate pe site sunt achitate prin card, fapt care ne dovedeşte încă o dată că cei care aleg să cumpere de la QuickMobile sunt în principal oameni orientaţi către tehnologie, la curent cu toate noutăţile din domeniu", a adăugat Tudor Ţiboc.
În magazinele fizice ale QuickMobile, vânzările din primele şase luni s-au situat la acelaşi nivel ca anul trecut, dar se observă un interes crescut pentru gadgeturi, în sensul că vizitatorii cer tot mai mult informaţii despre anumite dispozitive, alegând să le vadă şi să le testeze în magazin, ca apoi să le achiziţioneze online.
QuickMobile.ro este un magazin online de telefoane, tablete, gadgeturi şi accesorii din România, fiind completat de o reţea de puncte de vânzare în cele mai mari centre comerciale din ţară.
Portofoliul QuickMobile include branduri de lux, de la nume celebre în lumea modei internaţionale, precum Jean Paul Gaultier, Guess, Kenzo, Moschino, Karl Lagerfeld, Gucci, Valentino, Celine sau Balenciaga. Cifra de afaceri QuickMobile în 2014 a depăşit 45 de milioane de euro.