Vânzările mărcii germane Opel în România au crescut cu 62% în primele şase luni ale anului, până la aproximativ 7.800 de unităţi, pe fondul avansului cu aproape 70% a vânzărilor modelului Astra Classic, conform datelor furnizate marţi NewsIn de către General Motors (GM) România.
În prima jumătate a anului, General Motors România a comercializat 7.811 de automobile Opel, cu 62% mai mult faţă de cele peste 4.800 vândute în perioada similară din 2006. Cel mai vândut model a fost Astra Classic, cu 3.835 de unităţi - creştere de 69% faţă de primul semestru din 2006. Locul secund a fost ocupat de noua generaţie Corsa care şi-a găsit 1.671 de clienţi în primele şase luni. Din noua generaţie Astra s-au vândut 1.467 de maşini, conform datelor General Motors.
Vânzările cumulate ale Opel şi Chevrolet au ajuns în primul semestru la 13.926 de unităţi, în creştere cu 84% faţă de cele peste 7.500 de maşini comercializate în primele şase luni ale anului trecut. La Chevrolet, unde vânzările au urcat cu 123%, până la 6.115 unităţi, Aveo a fost cel mai vândut model (4.215 unităţi).
GM România estimează că va vinde 30.000 de unităţi Opel şi Chevrolet, în creştere cu 50% faţă de anul trecut. Cele 30.000 de automobile aşteptate a fi vândute sunt defalcate astfel: 17.000 de unităţi Opel şi 13.000 Chevrolet.
În perioada ianuarie - mai, cota de piaţă a mărcii Opel a fost de 4,8%, iar la Chevrolet a ajuns la 3,7%, conform statisticilor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA).